Finnes en arving som har kjøpt også, men det var den som fikk solgt seg helt ut på det som viste seg å være tildels meget gunstige vilkår

Lykke til med vakuumfasen før emisjonsaksjene kommer ut
traders paradise
Edit:
Nå er jeg ikke Erlend Henriksen, men tanken er vel at den skal stige som faen før alle de nye aksjene kommer som et kaldt teppe
Begge shorterene har nå økt, den ene økte fra 275k til 740k, den andre økte bare med ca. 50k ekstra: Details - Short Sale Register - temmelig solid økning totalt sett:
Kanskje vi skal lære dem at shorting kan være litt uheldig:-)
Når er fristen for å tegne seg?
24.09
Har du aksjene på Nordnet Zero-konto er siste mulige tegningsdag 23/9
Har de hos Pareto.
Vi trader rett under 2 kr. Har du kommet deg inn igjen, eller venter du på nedfallsfrukt ute i oktober? @emitl
Fordi TR steg siste to dagene, er jeg helt ute. Jeg venter verken på det ene eller andre, men gjør løpende valg fra dag til dag.
Jeg la forresten merke til at Teigland via sitt selskap på nyeste lister i går nå eier nesten 1 mill aksjer. Det er god nok grunn for meg til å holde meg unna. I hvert fall frem til han er ute.
Jeg er også spent på å finne ut om begge shorterene kun driver med arbitasje, eller om det faktisk er regulær shorting de driver med.
Hvem her inne har særlig penger til å kjøpe mer for nå? Har dere ikke alle brukt penga på tegningsretter og bundet dem opp med overtegning? 
For en gangs skyld, Tror jeg faktisk at E.T har lest seg opp på caset… Og han, som mange av oss andre, vil vel være inne når melding kommer, om at den større clusteren er ferdigstilt, og et par bestillinger fra Midtøsten på denne. Ikke lenge til q4 nå. Jeg tenker på prosjekter som Masdar City b.la. 
Lykke til. Fin oppgang i dag. Jeg kjøper aldri på oppganger og høye kurser.
Ja, og høyere oppgang skal det bli! En forventet utvikling spør du meg!

Det hadde vært veldig gøy hvis Siemens hadde spyttet inn noen kroner, og at det er grunnen til at det hentes kun 60 mill nå…
Ikke så farlig hvor mye penger man har her inne når det har blitt omsatt for 2,6 mill NOK på stigende kurs. Teigland har vel kun vært en positiv bidragsyter så langt. Bidratt til å sette fokus på et relativt sett glemt case.
Så langt etter varsel om emisjon har han kun tradet, ved både å selge alt og kjøpe, og deretter selge, og nå igjen kjøpe. Jeg fikk høre det av deg tidligere når jeg nevnte han, men nå synes du han “har vært en positiv bidragsyter”. Jammen sa jeg smør, her endrer man mening fort.