Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Desert Control Group - Småprat 1

Vi får håpe det står noe som kan regnes på i Dirham og Dollars i operasjonsoppdateringen.

1 Like

Ser ingen grunn til å tilgi denne… viderebringe særdeles tvilsom annenhånds info på denne måten…
Baise på hele ledelsen i DC.

Skal man opptre noenlunde seriøst på ett slikt forum som dette så må man ha ett minimum av integritet, i mine øyne mistet du alt av det i dag.

5 Likes

@pdx ungene kaster sand på hverandre her i ørkenen.

Villedende informasjon på et forum er i høyste grad på det rette for å bli satt på plass. Uten tvil. Vi er mange her som har investert godt over millionen+ Noen har valgt å ta litt gevinst fra 14,- 17,- 19,- 21,- osv å andre ikke. Så vi leker ikke butikk her. Vi leser oss opp å investert på det vi har troen på. Nå har @ElDiablo lagt seg flat over noe han postet i affeng av et «rykte” han hadde hørt så får vi velge å tro på det at det bare var oppspinn. Jeg gjør så. Jeg har min strategi klar på 100 lappen. Fin kveld videre “hens” Snart «nattlunch» her.

4 Likes

Nå er den impliserte i utgangspunktet for garvet til å bare høre et rykte som tilfeldigvis ble plantet av en investornytt-kompadre, så det er absolutt lov til å tenke sitt. Likte spesielt dårlig at det attpåtil ble plantet en antatt kurs, kr 35, for da begynner det å bli virkelig shady. Men man får vende det andre kinnet til i disse juletider og prøve å se gjennom fingrene. Selv om blikket vil forbli årvåkende.

4 Likes

@ElDiablo og @Lur viste seg å være samme person, så tror vi kan se bort i fra alt de har skrevet, inkludert rykter. Begge er nå utestengt permanent og alle innleggene til ElDiablo er slettet. :hammer:

38 Likes

Såpass ja….det var da som bare faen…da er det er godt vi har deg som følger med …. Tipp Topp Tommel Opp :+1:

8 Likes

Hadde jeg kunnet skulle jeg gitt deg en klem @pdx, men jeg går for en insider i stedet!

8 Likes

Det ante meg. Det stinket av begge to.

1 Like

Men det var mindre skrivefeil hos Diablo… :sweat_smile:

1 Like

Får se om det kommer noen ord

3 Likes

11 Likes

Hva mener du? Jeg tar ikke referansen?

Menes det med at han Thomas som har eid disse nickname?

Jeg VET at det var Thomas bak begge.

1 Like

Ajajaj :face_with_head_bandage:

Er jo samme fyren som er admin for Facebook siden…

Dette bør være noe Finastilsynet kan ta tak i.

1 Like

De investornytt gutta er sykdommer. Pump & dumpen og hausingen av M West Water bør etterforskes av finanstilsynet. Så Scana, og nå Desert Control? Sikkert mange andre selskap i mellom.

Om “rykter” har blitt delt på FB også kan det faktisk ha snudd fra +7% eller hvor vi var til -0,86% ? Har ligget lavere kjøpsposter nedover i boka, så litt panikksalg kan vel for slå ut litt… ikke at det har betydning i det lange løp, men sykt om det faktisk påvirket såpass

2 Likes

Sjuke greier … eller folk :sweat_smile:

Minner om WVAP idag på 40,21😌

Volumet gikk drastisk ned når aksjen seig ned etter lunch og detta ramaskriket kom fra denna tullingen !

1 Like