Vi får håpe det står noe som kan regnes på i Dirham og Dollars i operasjonsoppdateringen.
Ser ingen grunn til å tilgi denne… viderebringe særdeles tvilsom annenhånds info på denne måten…
Baise på hele ledelsen i DC.
Skal man opptre noenlunde seriøst på ett slikt forum som dette så må man ha ett minimum av integritet, i mine øyne mistet du alt av det i dag.
Villedende informasjon på et forum er i høyste grad på det rette for å bli satt på plass. Uten tvil. Vi er mange her som har investert godt over millionen+ Noen har valgt å ta litt gevinst fra 14,- 17,- 19,- 21,- osv å andre ikke. Så vi leker ikke butikk her. Vi leser oss opp å investert på det vi har troen på. Nå har @ElDiablo lagt seg flat over noe han postet i affeng av et «rykte” han hadde hørt så får vi velge å tro på det at det bare var oppspinn. Jeg gjør så. Jeg har min strategi klar på 100 lappen. Fin kveld videre “hens” Snart «nattlunch» her.
Nå er den impliserte i utgangspunktet for garvet til å bare høre et rykte som tilfeldigvis ble plantet av en investornytt-kompadre, så det er absolutt lov til å tenke sitt. Likte spesielt dårlig at det attpåtil ble plantet en antatt kurs, kr 35, for da begynner det å bli virkelig shady. Men man får vende det andre kinnet til i disse juletider og prøve å se gjennom fingrene. Selv om blikket vil forbli årvåkende.
@ElDiablo og @Lur viste seg å være samme person, så tror vi kan se bort i fra alt de har skrevet, inkludert rykter. Begge er nå utestengt permanent og alle innleggene til ElDiablo er slettet.
Såpass ja….det var da som bare faen…da er det er godt vi har deg som følger med …. Tipp Topp Tommel Opp
Det ante meg. Det stinket av begge to.
Men det var mindre skrivefeil hos Diablo…
Hva mener du? Jeg tar ikke referansen?
Menes det med at han Thomas som har eid disse nickname?
Ajajaj
Er jo samme fyren som er admin for Facebook siden…
Dette bør være noe Finastilsynet kan ta tak i.
De investornytt gutta er sykdommer. Pump & dumpen og hausingen av M West Water bør etterforskes av finanstilsynet. Så Scana, og nå Desert Control? Sikkert mange andre selskap i mellom.
Om “rykter” har blitt delt på FB også kan det faktisk ha snudd fra +7% eller hvor vi var til -0,86% ? Har ligget lavere kjøpsposter nedover i boka, så litt panikksalg kan vel for slå ut litt… ikke at det har betydning i det lange løp, men sykt om det faktisk påvirket såpass
Sjuke greier … eller folk
Minner om WVAP idag på 40,21😌
Volumet gikk drastisk ned når aksjen seig ned etter lunch og detta ramaskriket kom fra denna tullingen !