Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Noen ganger bra, andre ganger dårlig :grin:

Du rekker kanskje å kjøpe hvis du er rask i morgen tidlig, før kursen stikker @Kronn

1 Like

bare å legge seg over det, så får man bli med :slightly_smiling_face:

2 Likes

Inne med Loddet igjen . Stopp loss på 1,98

Kursen stikker-sørover!?

Var det ingen spennende nyheter?

trengs vel kanskje litt mer kjøtt på beinet her før denne snur. Ble vel ikke nevnt noe nytt om ICO i rapporten?

Venter på dippen ned til forrige bunn…

1 Like

1,85-1,9 kunne kanskje være en inngang å strekke seg etter

1 Like

Det var lite spennende nyheter i Q3 rapporten, regner med at det meste var kjent i markedet fra før…
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=439798

Tror kursen vil bevege seg rimelig flatt nå før vi får nyheter.

Dette utsagnet så imidlertid litt spennede ut:
“The Group is currently working on structuring the issuance of Tokens for the iron ore owned by Ambershaw
Metallics Inc. The Group will update the market on the progress as soon as possible.”

Tror det vil bli muligheter til å kjøpe på kurs ned mot 1.80 for de som er tolmodige før ELE kommer med dato for Tocens/ICO

2 Likes

De skal vel ut med white paper før de kommer med dato for tokens?

Ja men det spørrs om det vil drive kursen, men en vet aldri med ELE…

Sitter du, eller solgte du noe idag for å forsøke deg på lavere inngang ?

Edit : kanskje eg burde tatt veddemålet ?

Seff! Aldri si nei til et bet! :wink:

1 Like

Blir sittende inntil videre, tror kursen vil få ett oppsving på litt lengre sikt. På kort sikt vil det nok svinge litt.

Du skulle nok tatt bet’et ja… :joy:

2 Likes

ELE - Planlagt TV program i USA om Element
Element mener tydeligvis alvor med å planlegge ICO.

Amerikanerne har oppdaget dette og skal nå få lære av Element. Element omtales i USA i disse dager som “ground-breaking project investment Company”.

Cecilie Grue har nå sagt ja til at det skal lages et TV program i USA om Elements “recent advances in asset-backed cryptocurrency”:

DMG Productions uncovers recent advances in asset-backed cryptocurrency.

Jupiter, FL—Innovations w/Ed Begley Jr., will explore the ground-breaking project investment company, Element ASA (Element), in an upcoming episode, scheduled to air first-quarter 2018 on FOX Business. Check your local listings for more information.

Element is an innovative project investment company within the mineral sector. In the end of October 2017, Element announced that it will explore the issuance of asset-backed Tokens. The Tokens will be based on blockchain technology and can be exchangeable in to Iron Ore or products derived thereof. In essence, the asset-backed Tokens will represent an advance sale of iron ore.

“We are excited and honored to have caught the attention of such a well renowned program as Innovations w/Ed Begley Jr.”, says Cecilie Grue, CEO of Element. “To our knowledge we are the first listed company to plan an asset-backed Token, but we foresee that such instruments could be of interest not only to the mining industry but also other financial participants like hedge funds. We are experiencing a great need for education amongst investors and market participants. Participation in a program like Innovations w/Ed Bagley Jr. with its great out-reach and educational focus is an amazing opportunity for us,” says Grue.

“Element’s planned Tokens will be one of the few asset-backed tokens available in the market upon issuance,” said Michael Devine, producer for the Innovations series. “We look forward to educating the public on how Element is providing more stable and sound investments opportunities for speculators.”

http://innovationstelevision.com/element-asa/

http://www.prweb.com/releases/2017/11/prweb14953847.htm :point_up_2::smiley:

6 Likes

Eg lurer mitt på om den TV saken, gjør det vansklig å komme inn, under 2kr, vertfall idag.
Ser litt utover dagen, mulig eg tar en inngang noe over der eg egentlig hadde plan om

3 Likes

Tror det kan bli heftig trading fremover, Kronn er nå inn igjen

2 Likes

spennende :slight_smile: ble litt fart i aksjen idag ja

1 Like

Forbanna drittnyhet. Aksjen var på god vei ned under 2 kr og så kommer den nyheten som danner dobbelbunn på 2 kr. Argh. Håper likevel det blir stille her nå til over nyttår så jeg kommer meg inn!

2 Likes

Satt å lese Q3 rapporten men blir ikke klok på følgende:

• Hvor mye gjeld har de?
  • Hvor mye cash har de?
  • Hva er burnrate i kvartalet?
2 Likes