Det er lite som slår null risiko. Skal ikke gjøre dette mange ganger i året for å tjene veldig gode penger.
Takk for svar skjønte litt av det:sweat_smile:
Noen vil inn
Sitter eg, tror ele kan bli en folkeaksje som tiltrer seg taxi drivere og annet, nå er jo og alle aksjene fra transjene i spill, så vansklig for noen og få volum fremover, vil eg tro
Tror taxi driverene er på veg inn
NEI! Det er for tidlig. Jeg håpte å komme inn under 2 kr.
Tipsa 2 rørleggere
Elektrikeren har snitt på 2,04 så de er inne allerede
Jeg solgte litt idag.
Det ser ut som jeg har den vanlige “investor feilen”. Jeg tar gevinst for tidlig og tap for seint…
Blir spennende å se om kursen synker ned til 2 igjen eller om den stabiliserer seg over 3…
Aldri feil å ta gevinst men aksjen viser en tydelig fin trend. Jeg må komme meg inn før den bikker 3 tenker jeg, men ikke utenkelig at den skal ned og teste bunn en gang til.
Grattis med gevinst👍
Ele har forholdsvis lite aksjer i omløp, og med internasjonal merksemd, så tror eg dette kan være rally som vil vare, men eg har fortsatt ikke kontroll på caset, så eg famler i blinde.
Grunnen til at eg kjøpte igjen, over 2, og ikke ventet til under 2, var denne TV saken, nå senere, er jo også alle aksjen fra konverteringen sluppet i i markedet, og markedet svelget dei gladelig unna.
Sitter noen dager
Jeg håper en dupp ned igjen. Dette med lav free float + hype + lav mcap er en potent bombe kombo!
Yes, jeg også håper på en dupp slik at jeg kan fylle på litt.
Ser at Norsk Bulls har “Stay in Cash” signal på Element (halmstrå):
Sikret meg en finfin gevinst på 27% fra fredag formiddag til nå
Gikk kanskje glipp av noen prosenter opp men har et mål om å bli flinkere til å sikre gevinst!
Veldig bra, gratulerer
sitter over natta Kronn?
Ja, eg blir sittende noen dager eg, dvs, vurderer fortløpende, men tar vertfall en natt til.
Det beste er å sikre gevinst, men denne gangen føler eg litt på meg at ikke hele Oslo taxi er komt ombord enda
spennende