Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

DLT (DLTx)

Det er lite som slår null risiko. Skal ikke gjøre dette mange ganger i året for å tjene veldig gode penger.

1 Like

Takk for svar skjønte litt av det​:sweat_smile::joy:

Hva skjer med kursen i Element i dag, hvorfor går kursen oppover?

Har du solgt @Kronn?

Noen vil inn :wink:

3 Likes

Sitter eg, tror ele kan bli en folkeaksje som tiltrer seg taxi drivere og annet, nå er jo og alle aksjene fra transjene i spill, så vansklig for noen og få volum fremover, vil eg tro

2 Likes

Tror taxi driverene er på veg inn

2 Likes

NEI! :frowning: Det er for tidlig. Jeg håpte å komme inn under 2 kr.

2 Likes

Tipsa 2 rørleggere :wink:

1 Like

Elektrikeren har snitt på 2,04 så de er inne allerede :grimacing::joy:

3 Likes

Jeg solgte litt idag.
Det ser ut som jeg har den vanlige “investor feilen”. Jeg tar gevinst for tidlig og tap for seint…

Blir spennende å se om kursen synker ned til 2 igjen eller om den stabiliserer seg over 3…

Aldri feil å ta gevinst men aksjen viser en tydelig fin trend. Jeg må komme meg inn før den bikker 3 tenker jeg, men ikke utenkelig at den skal ned og teste bunn en gang til.

1 Like

Grattis med gevinst👍

2 Likes

Ele har forholdsvis lite aksjer i omløp, og med internasjonal merksemd, så tror eg dette kan være rally som vil vare, men eg har fortsatt ikke kontroll på caset, så eg famler i blinde.
Grunnen til at eg kjøpte igjen, over 2, og ikke ventet til under 2, var denne TV saken, nå senere, er jo også alle aksjen fra konverteringen sluppet i i markedet, og markedet svelget dei gladelig unna.

Sitter noen dager

Jeg håper en dupp ned igjen. Dette med lav free float + hype + lav mcap er en potent bombe kombo!

2 Likes

Yes, jeg også håper på en dupp slik at jeg kan fylle på litt.

Ser at Norsk Bulls har “Stay in Cash” signal på Element (halmstrå):

1 Like

Sikret meg en finfin gevinst på 27% fra fredag formiddag til nå :smile:
Gikk kanskje glipp av noen prosenter opp men har et mål om å bli flinkere til å sikre gevinst!

7 Likes

Veldig bra, gratulerer :+1:

sitter over natta Kronn?

Ja, eg blir sittende noen dager eg, dvs, vurderer fortløpende, men tar vertfall en natt til.
Det beste er å sikre gevinst, men denne gangen føler eg litt på meg at ikke hele Oslo taxi er komt ombord enda

3 Likes

spennende :slight_smile:

1 Like