Hvor store lodd tar folk i denne?
Eg har 25k skulle ønske det var en del mer, men ettersom eg ikke er sikker på caset, men mer gambling, så får det være greit
Ingen andre som ville dele det, regner med resten sittet med flere hundre k
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å gå inn med 200k her. Men nå som den har gått så mye fra det jeg håpte å kjøpe på reduserer jeg ned til 150-100k. Spørs når jeg får kjøpt. Selger ikke noe Nano før TIDLIGST etter ASH resultatene.
Fikk 31k aksjer til 2,17 forrige uke. Tror ikke jeg skal røre dem før over nyttår.
Liten fisk jeg da med 10 k aksjer . Snitt på 2,03
Tradet 10 k aksjer en gang før. ( i Element)
Har mye cash nå, er ikke så risikovillig som tidligere…
Du kan legge på en 10 øring, så har du snittet mitt, men eg har og hatt ett par gode trader.
Forøvrig er Ele den aksjen eg har størst tap i, da før den ble Ele, nå er eg inferd med å dekke det inn igjen, visst det fortsetter.
50k på 2,10 på long-portisen. 50k på 2,3-2,4 på zero’n, men som jeg tradet (med hell ) med i dag, orker ikke regne snittet nå La inn en salgsordre på 25k i sluttauksjonen i dag som ikke ble møtt. Får se i morgen om det var heldig.
Et risky bet dette med såpass lite cash på bok
Cash posisjonen bekymrer meg litt også, men samtidig har de jo denne draw-down avtalen med Blue Ocean som sikrer dem 35 mill til om det går til h… - men da med påfølgende utvanning selvfølgelig.
Men enig i at her bør man ikke satse mer enn man kan tape! (Ref: APCL).
Ele i farta
Virker litt over-extended nå? Da får vi lavere høy enn sist om den snur nå
Tja, burde nok hoppet av her, men eg tar en overnatting til, var så billig pris lell
Solgte alt på 2,97… 93 øre PR aksje i gevinst
Var nok smart
Ser det var en sterk avslutning idag, var det noe grunn til det eller bare tilfeldig ?
Hyggelig å sjekke Ele kursen, i pausen i en hektisk møtedag på jobben, noen nyheter ?
Ingen nyheter. Bare hype. Strong sell
tok et par lodd her, mulig denne kan bli årets nyttårsrakett.
Da har eg solgt, og tatt gevinst på 1,12kr pr aksje, lykke til videre oppover, Hugs å sikre underveis