Diskusjon Triggere Porteføljer AksjonÌrlister

DOF ASA (DOF) 🚢

Correction - DOF Group ASA: Registration of share capital increase

DOF Group ASA – Redelivery of borrowed shares to primary insider and close associates of primary insiders

OSLO BØRS - STATUS COMPANIES PLACED IN RECOVERY BOX AND PENALTY BENCH

OSLO BØRS - STATUS COMPANIES PLACED IN RECOVERY BOX AND PENALTY BENCH

@pdx kanskje en ny Dofg tråd så vi slipper denne her “meldingen” ?

2 Likes

Var det 2.oktober lockup perioden pĂĽ IPO aksjene utgĂĽr?

Ja mener det var det de sa pĂĽ Skdjesladder

1 Like

DOF Group ASA – Exercise Skandi Iceman option

1 Like

OSLO BØRS - STATUS COMPANIES PLACED IN RECOVERY BOX AND PENALTY BENCH

New contract DOF Subsea

Ca 1 milliard pĂĽ ett skip pĂĽ ish ett ĂĽr? Ja det var saker

Er ikke et hvilket som helst fartøy, men Dof viser nok engang at de er utrolig flinke til ü skaffe eventyrlige rater.

Betalingen inkluderer jo prosjektarbeid sĂĽ det er vanskelig ĂĽ vite noe om marginer etc, men Dofg selger seg nok ikke billig i dagens marked-de vet hva de har.

Invitation to presentation of Q2 2023 results

1 Like

Og folk er redd for gjelda og forfallet til Soff, totalt uforstĂĽelig for meg. Dof ogsĂĽ, helt magisk marked for de nĂĽ og framover, blir en vill syklus for supply de neste ĂĽrene.

1 Like

Fredriksen har kjøpt opp gjelda til SOFF. Sü jeg ville vÌrt svÌrt forsiktig hvis jeg var SOFF aksjonÌr, sjelden refinansiering med Fredriksen som kreditor blir sÌrlig aksjonÌrvennlig.

3 Likes

Fredriksen eier peanuts av gjelda til soff, bestemmer nada. Ser mange tenker det du tenker, har ikke kjøpt selv enda, men føler sterkt pü at soff er no brainer kjøp nü, grunnet i mine øyne en ekstrem grunnløs frykt.

Opp til hver enkelt hva man tror og vil kjøpe. Jeg personlig liker det ikke, han rÌvkjørte aksjonÌrene i forrige refinansieringsrunde. Og han har en evne til ü gjøre det stort sett hver gang med alle selskaper som er i slike runder.

Om han har kjøpt mer av gjelden er heller ikke noe som er lett ü plukke opp. Plutselig vükner man opp en dag til at han eier større deler og da vet alle hva som skjer, den risikoen tar jeg ikke. Fredriksen eller ei, sü jo i DOF hvor ille det kan gü, totalt utvannet og krig om ü fü andeler i nye selskapet. Som selvsagt kun store de gutta fikk noe sÌrlig ut av.

Kan sikkert gjøre gode trades i SOFF, men langsiktig kjøp over utløpsdato for refinansiering ville jeg ikke gjort. Klarer ikke helt ü se at det blir et veldig positivt utfall for smüsksjonÌrene. Finnes utrolig mange bedre investeringer som er tryggere med stor oppside pü børs, sü hvorfor SOFF?

Ja sammenligner man tallene og verdsettelsen ser SOFF grisebillig ut, men det hjelper ikke nĂĽr de skal i gang med refinansiering, som historisk i supplysektoren er grisete.

2 Likes