Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Dune-spill / avtale med Legendary Entertainment (Funcom)

wtf!? 36

1 Like

Vad är det som är wtf med bilden?

1 Like

7 månader tog de att spela in i Budapest och Jordan

7 Likes

Mange som er meget hypet for denne Dune filmen.

3 Likes
5 Likes

Dæven, skikkelig stars som er med i den filmen!

1 Like

Ta på lyd :musical_score: :heart_eyes:

https://twitter.com/DuneNews/status/1156348908244783104?s=19

3 Likes

Øøøh det der var jo absolutt ingenting…

Read the comments :wink:

Hans zimmer ? :smiley:

1 Like

Ikke veldig relevant, men kanskje noen er interessert i en titt på brettspillet fra 79 som relanseres.

3 Likes

Updated August 3rd, 2019 9:01AM ET: This article and headline has been updated with word that Warner Bros. has shifted the film from November to December.

2 Likes

:heart_eyes:

6 Likes

Det er tydelig at Dune får storsatsing fremover :wink::sunglasses:

2 Likes

Spennende at de går head on med Disney, men det er kanskje ikke så dumt.

Star Wars er jo bare møl blitt så bare til å kjøre på.

Jeg har ikke engang sett de siste tre-fire Star Wars filmene, selv om jeg var gammel blodfan. Har mistet oversikten over dem også. Vet at det har kommet ut et par spinnoffs samt et par oppfølgerfilmer som fikk svært dårlig mottakelse hos fansen.

Jepp var jo bare vinnere på box office i 2016 og 2017. Bare ræl :sweat_smile:
Var dog bare på 12 plass i 2018.
Trodde det var enighet i at Disney hadde hatt gode filmer etter de kjøpte ip’en (utenom solo i 2018).

Fansen hater de nye filmene. Dvs. den opprinnelige fansen, som regissørene og manusforfatterne har gått aktivt inn for å fremmedgjøre og gjøre til fiender.

Finnes utallige videoer og bloggposter om dette. Det går kort oppsummert ut på at man misliker den kvalmende politiske korrektheten i filmene, samt hvordan de nye manusforfatterne åpenbart driter i etablert lore og historikk.

1 Like

Du mener 45år gamle Internett warriors? For resten kinogjengerne ser tydeligvis ut til å like filmene. Forøvrig tør jeg vedde mye på at samme del av fanskaren til dune vil sitte å spre galle på nettet til neste år.

Den politiske korrektheten er svært upassende i filmer. Med mindre den er temaet i seg selv. Filmer skal gjerne være motsatt. Vi vil heie på Scarface :sunglasses:

1 Like