Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Dune-spill / avtale med Legendary Entertainment (Funcom)

Digg at de fortsetter jobbe for å vekke denne kjempen til live.

Og Funcom får privilegiet av å lage 3 spill basert på denne sovende kjempen :moneybag:.

Kan en av de to uannonserte prosjektene være Funcomrelatert?

Kanskje Goldfarb skal lage Dune RPG :grin:

3 Likes

Fra 3:48
3 Likes

Minimum 3 spill.

Dvs de MÅ lage 3 spill, men de kan lage MAAAAAAAANGE flere.

3 Likes

Dette blir et eventyr å være med på!
Har en følelse av at tiden med EA CE kommer til å blekne i forhold, det sier litt.

4 Likes

Avtalen er 3 til 6 spill. Går det bra får de selvsagt lage enda flere om de vil og når tiden er riktig.

Hvis de har ett “tilsvarende” opplegg som de hadde med CE for the upcoming Dune spillet, så har de nå i tillegg tid, penger, større team og erfaring med å jobbe med Unreal motoren - noe de ikke hadde før lansering av CE. I min verden tilsier det ett større potensiale så lenge de leverer den samme jobben, alt blir bedre.

2 Likes

Er det ikke minimum 3 spill i løpet av en 6 års periode? I så fall kan de lage 100 spill om de ønsker.

Her ser jeg for meg at Tencent kan komme inn og gjøre et par mobilspill på denne IP-en med Funcom som publisher om en 4-5 års tid. Er jo et marked Funcom ikke rører, samtidig som Tencent er meget gode på det.

2 Likes

Ikke glem at de har et spill de kan reskinne :wink:

1 Like

Jo jaggu var det slik. Husket feil der jeg. 3 spill er sikkert nok sånn i første omgang.

Å gjøre Conan Chop chop om til Dune spill bør vel gå rimelig kjapt ?

3 Likes

Tviler jeg på de får lov til :slight_smile: Og det er en bra ting :blush:

Mens man først er i gang kan man jo lage “Dune Theme Park”, “Arrakis Fashion Week Live”, “Age of Atreides” og “Dune Minifigures Online”. :slight_smile:

Edit: Og helt til slutt “Pets vs. Sandworms”.
Skal gi meg nå.

3 Likes

for ikke å snakke om “den lengste Dune” og “Dunefall”.

3 Likes

Kan spilles i nettleseren om noen er interessert:

6 Likes

Jason Mamoa gör i alla fall en bra roll i Apple’s See:

Lite liknande post-apokalyptisk som verkligen rekommenderas -bådar gott inför Dune! :grinning::ok_hand:t2:

3 Likes

Første som måtte testes var selvsagt

image

7 Likes

Dune is currently scheduled to arrive in theaters on December 18, 2020

9 Likes

https://www.reddit.com/r/dune/comments/dqtphs/timothée_chalamet_talks_about_his_experience/

…in a wow, look at all the stuff they built way…

Må si jeg gleder meg til å få se en trailer “snart”! Denise har rykte på seg om å bruke så lite CGI som mulig og bygger derfor de ulike propsene.

En annen video (16:40) her er av Jason Mamoa som snakker litt om det å jobbe med Denise

3 Likes

Noen her med litt peiling på hollywood, som tør å anslå når første trailer blir sluppet?

Across these films, the average time between first trailer and theatrical release was 126 days (i.e. around four months). Fourth-fifths of movies had their first trailer released within six months of their theatrical run. Only 4.5% of movies released their first trailer over a year before the movie appeared in cinemas.

5 Likes