Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EAM Solar (EAM)

Husk å stemme (kun 2 dager igjen nå)
Fyll ut vedlegg 3.
Kyss av for av Styreleder og stem IMOT på punkt 5, 6 og 7

Send inn fullmakten på mailadressen: gloria@eam.no og be om bekreftelse at mailen med fullmakt er mottatt.
https://newsweb.oslobors.no/message/616184

(send så mail med informasjon om aksjer/stemmegivning til: tellestemmer@gmail.com)

2 Likes

Så er det viktig å presisere hvor vanvittig bull det er at ledelsen gjør dette.
Her har de stor tro på seier og erstatning som er verdt mange X over dagens kurs! Sier på ingen måte jeg er enig, men at man fremstiller hele aksjen og selskapet negativt når datoen alle har ventet på er 2 uker unna.
Hele fokuset på caset har jo falt i fra fullstendig.
Jeg laster! Oppsiden er enorm. Kan stå i 22kr og mer innen 16.mai

2 Likes

EAM Solar ASA: Videolink til informasjonsmøte 3. Mai

EAM Solar ASA: Video link to information meeting 3 May

hva er det konspiratoriske med det som diskuteres på forum angående EAM?

Ingenting som er skrevet på ulike forum er konspiratorisk. Det aksjonærene reagerer på er det åpenlyse ranet av aksjonærverdier som er planlagt.

1 Like

Ifølge Jakobsen og avisen er stemningen så hatsk at det er vurdert å hente inn sikkerhetsvakter for å passe på et informasjonsmøte for aksjonærene fredag. « … hvis man i det tilfellet skulle ha en eller annen person som ikke er helt på plass,» som Jakobsen sier det til Finansavisen.

Aksjen vil gå mange % om nok stemmer nei til imorgen.
Helt tydelig at her er det stor tro på seier. Er en enorm oppside på potensielt flere 1000%.
16.mai er dagen!

Jakobsen gjør alt for å rette fokus bort fra det saken dreier seg om. Grådighet fra ledelsen og en ren risikofri overføring av store verdier fra dagens aksjonærer til to personer i EAM og noen få utvalgte større investorer.

2 Likes

Viktor Jakobsen vasset i drapstrusler fra russere uten å hyre sikkerhetsvakter. Det tør han ikke når han skal møte lynsjestemningen fra egne aksjonærer.

Jeg skjønner han jeg, er få ting farligere enn en forsmådd nordmann ;>

var det en trussel @Oiversen ?

EAM Solar ASA: Presentasjon til informasjonsmøte 3. Mai

EAM Solar ASA: Presentation to information meeting 3 May

Har ikke aksjer her og er heller ikke 5 år i hodet så nei :joy:

1 Like

why Russians? the frauds were Russians?

Is there any chance that they will vote against this private placement on 10th of May?

EAM Solar ASA: Årsrapport 2023

EAM Solar ASA: Annual report 2023