Dette ranet er jo så gjennomført at til og med Elon bør finne notatblokka
De er nesten som en skurkehistorie fra en Bud Spencer film. Hva er meningen med tall?
Til info:
Per nå har jeg mottatt nei stemmer fra 667.732 aksjer og det mangler 1.620.906 nei stemmer for å være 100% sikre på å stoppe dettte. ( avhengig av antall total stemmer) Jeg har veldig tro på at vi kan stoppe dette. Etter min mening er det kun Canica, Sundt og Energeia (resten er småaksjonærer som ikke tjener på forslagene) som har fordel av å stemme for slik jeg ser det. Det er totalt. 1.704.332 stemmer. Viktor trenger 4.563.572 stemmer for å være sikker på å få det igjennom.
Hvis noen har stemt og ikke sendt til tellestemmer@gmail.com så fint om dere gjør det så har vi en sjekk/kontroll.
687,732 stemmer mot mottatt nå.
var det dette kampen sto om?
Gratulerer med mobiliseringen!
Superb! The private placement did not go through – am I right?
No private placement this time? 100% sure?
100% sure!
that’s the power of real democracy!
Topp nyheter!!
Da er det bare å forberede seg på aksjonærmøtet som Viktor sa han skulle kalle til inn etter rettsavgjørelsen. Da kan vi komme med et nytt forslag til komp. pakke for Viktor. Jeg synes han fortjener det, men ikke 1 mill aksjer. Kanskje 250k? Hva tenker folket?
Tegningsretter for et evt. lån burde da selvfølgelig også tildeles ALLE aksjonærene, ikke en eller noen få. Tipper de fleste har 3 kr/aksje tilgjengelig for et evt. lån.
Tegningsrett til 250k aksjer a kurs 10 som utløses etter:
5 år til i eam
eller ved forlik
eller ved endelig erstatnings dom
should have risen more on the Friday’s news!
Agree, now we know the small shareholders have power to resist hostile takeover / dilution. But its also very close to a turning point and maybe everyone interested in EAM is fully loaded already. Due to needing votes before the 10th maybe some have more stocks than planned too.
Blir forhåpentlig en fin oppkjøring mot 16 mai. Så feirer vi ekstra 17 mai. Lykke til.
kan bli vanskelig å komme seg opp på 17. mai om ting går vegen. Da går champisen og en del kornsprit dagen før
He he, ja, blir nok kuppelhue på flere 17 mai, om det blir full seier for EAM 16 mai.