Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 1

Innsidesalg i Ellabs tror det blir mulig å kjøpe «billige» aksjer fremover:

1 Like

Elliptic Labs – Private placement successfully completed

Kurs 223,- var overraskende/skuffende lavt.

Er det vanlig at kunder stiller slike krav? Er det for å være sikker på leverandør ikke går konkurs midt i et prosjekt?

Jeg synes det er positivt det de kommer med her. Det virker vel gjennomført og veldig ryddig.
De skal vokse så mye, at selv om de tjener godt, trenger de penger!

Problemet oppstår når ordene i meldingen tolkes, uten at man forstår innholdet. Og det fører til at enkelte overreagerer.
Emisjon blir sjeldent tolket positivt. For min del er det positivt. De skal vokse jo!

Innsidesalg forstår jeg, men likevel er det ingenting å reagere på.

Markedet vil forhåpentligvis reagere på dette, så jeg får kjøpt meg inn til en gunstig pris igjen. :crossed_fingers:

3 Likes

Ja, Nordic Semiconductor har brukt samme argument når de har hentet penger.

1 Like

Elliptic Labs – Mandatory notifications of trade

Skal vi ned under 200 nå? Liker ikke trenden.

I så tilfelle bør du elske det. Gavepakke og fylle på. Satan dette skal bli en latterlig suksesshistorie. Laster opp som F om vi går lengre ned :wink:

Tviler sterkt på vi skal lenger ned nå. Emi på 223 ble jo overtegnet på 30 min!

Her tror jeg bunnen blir emi prisen og reisen vinfår oppleve i vinter blir magisk :wink:

Haha ja litt overrasket at vi endte så nærme emi i dag… Prøver å stokke om litt her for å fylle mer, men får se…

Jeg står klar til å ta i mot, misforstå meg rett. Men så var det dette med å time bunner da :sweat_smile: Var inne i en god stim FØR emisjon, så da blir det raskt turbulens som man ikke vet varigheten på :man_shrugging:

Elliptic Labs Signs Contract with a Large Smartphone Customer

2 Likes

Rakk ikke det akkurat :upside_down_face:

Det er bare med en eksisterende kunde, så overskriften lyver litt :wink: Blir nok dyrt i starten i dag, og litt kroner å hente for traderne i emisjonen :sunglasses:

Hehe ja så dette etter jeg postet… men må nesten være Xiaomi denne gang? Burde fjerne all tvil noen må ha hatt hvertfall…

1 Like

Hvorfor tror du det er tradere i emisjonen forresten? Står jo “directed towards Norwegian and international institutional investors”, så de er vel langsiktige?

Betviler det der selv.

Kan nok godt være Honor også som testet 1 modell først og nå utvider. Viser uansett at Elabs virker der det er i bruk! :slight_smile:

Honor er ikke en large player. Dette er utvidelse til Xiaomi definitivt. At ikke aksjen går mer på dette er utrolig. Når våkner investorene?