Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs 1

Dette er nok priset inn i hovedavtalen ?

Kan godt være de er langsiktige, men det var et voldsomt volum i tillegg. Mye som kunne plukkes billig, for så å pøse ut i dag på høyere kurs.

Og det startet oppover, og siger nok sakte og greit ned til bedre påfyll før stengetid :star_struck:

Honor er større en folk tror

1 Like

Estimerer 100 mill solgte enheter i 2021 er jo under kategorien ‘large player’?

Hvor står det at de estimerte 100 Mill enheter…:grin:

Estimat eller målsetning? :wink:

Stod vel i børsmelding før de kunngjorde hvem det var…
https://newsweb.oslobors.no/message/526407
“large new customer that plans to produce 100 million smartphones in 2021”

1 Like

Ja det var jo den gamle avtalen. Vi kan jo bare tenke oss hva det blir i framtiden. Her er det bare å øke antallet aksjer. :grin::grin::grin:

Ja jeg forstår ikke helt at denne ikke skal prises på forventning. Om man leser meldingene fra januar i fjor så ser man at selskapet leverer børsmeldingen av den positive typen månedlig. Og denne høsten er det i samme gata. Tydelig også at labtop OEM stiller krav til at de kan levere og ikke får likviditetsproblemer.

Tror det vil endre seg nå framover etter Split og overgang til Oslo Børs. Da blir det litt endringer på topp 20 tenker jeg. Bare å ha tolmodighet, kun 10,7 Mill aksjer, fyker fort avgårde…:grin::grin::grin:

Noen som skjønner hva han mener ?
“Noen aksjer passer veldig bra inn i hvordan man tror verden blir. Men man kommer aldri inn i aksjen ELABS NO er en slik aksje for meg.”
Skulle det vært komma etter “blir” og punktum etter “aksjen”? :stuck_out_tongue:

Ja, tror jeg fant han på LinkedIn
“Porteføljeforvalter DNB Disruptive Muligheter og DNB Future Waves”

Det han prøver å få fram er at i selskap med så få aksjer vil det være kursdrivende å få kommet seg inn. Dette ser du klart i ELIMP, ELABS og Polight. Du forandrer prisen bare ved kjøp av 100 aksjer.
Så denne emisjonen er utrolig positiv, sett med framtids øyne. Bare å være tolmodig.:grin::grin::grin:

SP1M: ELABS (Buy tp NOK350): Positioned to be the incumbent for key features in laptops

2 Likes

Det syntes jeg var en god analyse også. Her har man en viner de neste åra. Vil anbefale alle å sjekke nyhetsstrømmer det siste året. Den er jevnt. Nesten to meldinger i måneden om samarb id eller kontrakter.

Elliptic Labs – New share capital registered

tregangeren, trodde de spådde 350? var ikke noteringskurs 150?

1 Like

Artikkelen er vel ikke om Elabs?

Glem det.
Jeg har ikke FA+, noen på Shareville sa det var et annet selskap.

Om de spår 450+ er dette meget bra!