@aght - Beklager, men jeg må innrømme at jeg sliter litt med å fange opp hva du tenker her annet enn du skulle ønske at ting er mindre ullent. Vi skulle vel alle visst mer konkret hvordan ting virker under panseret, men ikke sikkert at det hadde gjort ting klarere, da det er avansert teknologi og algoritmer.
@Steve1 sin post tok iallefall de konkrete hovedpunktetene, så tenker jeg vi lar det ligge med det.
så merker jeg at ordet filoverføring fortsatt går igjen og har blitt “word of the weekend”. Håper vi kan begrave dette. Skal jeg være pirkete, så gjelder “Smart Share” bildeoverføring og ikke filoverføring.
En liten oppklarende definisjon på interoperability:
Interoperability refers to the degree to which a software system, devices, applications or other entity can connect and communicate with other entities in a coordinated manner without effort from the end user
Det er dette @Hagbart78 er inne på i sitt svar. Bruke technologien til å gjøre hverdagen enklere for alle.
Dette er essensielt @aght. Det som er viktig for LEnovo (…og andre) er å forsøke å bryte mønsteret at har man en iphone, så velger man mac og holder seg innenfor Apple’s verden. Dette er alle forbrukere tjent med.