Veldig gode poenger!
Jeg er bekymret, men som dere poengterer over her veltes ikke selskapet av dette. De er nå “under huden” hos Lenovo og skal trolig veldig bredt inn der i 2026, tror ikke 100 mill i 26 er helt utelukkende. Da er vi vel rundt + på bunnlinjen bare der. Så alt annet blir netto inntekter. Så skal alle ut med ny Intel neste år, der er vi helt i kjernen. Gitt at de nå får skuta på riktig kurs nå så kan 2026 fortsatt blir ganske bra enten direkte med vekst, eller med kontrakter som sikrer veksten for “the years to come”. Selv om jeg er bekymret, øker jeg litt til på disse nivåene. Håper jeg ikke tar feil her 
Da ser det ut som Smart Share er tilgjengelig for Aura laptops i Smart Connect sin seneste oppdatering:

Det står også noe om “Turn to share” med Motorola telefoner, usikker på hva dette er
#testingtesting
Ser ikke ut til at det er heeeelt klart enda 
Oppdater Smart Connect
Oppdater appen på motorola razr 60 ultra for å bruke denne funksjonen
Har du ein Aura edition laptop Conda?
Eller var det Motorola sin “Turn to share” du testet?
Har en Aura laptop, og også en Motorola telefon. Så alt ligger tilrette for ordentlig testing her 
Så bare det å “vise filer” gav denne feilmeldingen. Så gjetter oppdatert app for “play butikk” er på vei for å få all funksjonalitet på plass. Er sikker ikke motorola spesifikt det.
Kjekt med ein utstyrstester her på forumet.
Ser smart connect appen på appstore(Iphone) under key features at den skal ha funksjonen “Tap to share” mot Aura edition laptops.
Unison appen skal ver fortsatt fungere ut året?
Fungerer tap to share bra der?
Kan se ut som det er Smart Connect i Play Store (android) som ikke er helt klar enda ja. Nevner ikke Tap to Launch, slik som Windows og Appstore (iPhone)
Play Store (android):

og ingen nye bilder
Appstore:
Noen med Iphone og Aura som kan teste?
Da kan jeg komme med en gledelig nyhet!
Taperporteføljen
Investtech advarer mot Elliptic Laboratories, Norske Skog, Desert Control, Hunter Group, Hexagon Composites, Hexagon Purus, SoftOx Solutions og Norsk Titanium.
Som alle vet, så er det ett bulltegn å bli inkludert her.
Polight ble nå tatt ut, etter å ha steget xx antall prosent siste mnd.
Regner med han bommer her også. 
Dette er basert på statistikk og sannsynligheter. Over tid har dette gitt en svært god avkastning, det blir som innsideporteføljen til FA, noen går inn og andre går ikke inn. Det store flertallet går inn. Noen gjør det ikke. Så får ELABS-aksjonærer håpe at ELABS ikke er i “det store flertallet”. På den annen side, dette er for en kortere periode. Noen aksjer kan falle mye kortsiktig, ikke nødvendigvis (bare) av fundamentale årsaker, og kan bli oversolgt, og siden stige enormt. Så…jeg ville ikke brukt tid på slikt som dette utover at det er et vitenskapelig bevist kraftfullt verktøy for å identifisere fallende kniver på relativt kort sikt. Og ELABS har definitivt vært i denne kategorien det meste at de siste årene. ELABS har definitivt vært en taper også på lang sikt. Og har vært i denne porteføljen tidligere. I min verden er det ikke et bulltegn. Hvis man kjøper denne porteføljen, ville man over tid ha tapt stort.
Kan bare relatere til Polight, og der har de bommet så og si hver gang.
Det er vel sannhet med store modifikasjoner, eid Polight i 5 år og det har virkelig vært en berg-og-dal-bane
Hyggelig nå om dagen da 
Absolutt vært en berg og dalbane. 
Men investtech har hatt en vane å komme inn når nedsiden er tatt ut. Litt for sent ute gang på gang.
Sjeldent de har vist noe kompetanse på det som skjer i selskapet.
Investtech er autogenerert teknisk analyse, og den vil alltid selge aksjer som har svak kursutvikling.
Forrige gang de tok med Polight, så var det på tross av sterke tekniske tegn, men pga “historisk nedgang etter Q”
Man så hvordan det gikk.
Nei, å komme inn på denne listen er i verste fall nøytralt, beste fall bull.
For noe vås. Ja, på ett år har Polight gått greit, men totalt er jo det omtrent en like stor vits som Elabs, selv om det ikke akkurat er på samme nivå.
Begge selskapene har tatt lengre tid enn forespeilet og begge legger igjen en sti av sårede eksinvestorer.
Begge gikk vel på børs til at for høy verdi/prising…
Og ellers, forventninger til q pres?
Har noen sendt inn spørsmål på forhånd? Og i så fall hva har du spurt om?
Mulig en ny telefon rett rundt hjørnet. Elabs har levert til 200 og 400, så mulig 500 er neste