Er det noen her på forumet som faktisk har en mobil ned elabs proximity sensor i? Eller i det minste har prøvd en?
Mye prat om hva den gjør av smart og fint, men the proof is in the pudding, og det hadde vært ok med en kundeerfaring.
Er det noen her på forumet som faktisk har en mobil ned elabs proximity sensor i? Eller i det minste har prøvd en?
Mye prat om hva den gjør av smart og fint, men the proof is in the pudding, og det hadde vært ok med en kundeerfaring.
Jeg har en Xiaomi Mi11T med ELABS. Har fungert smertefritt det! Men er vel bare proximity sensor…
Jeg har brukt Xiaomi MI 11 med Inner Beauty i over 1 år nå og jeg har ingenting negativt å komme med rundt den virtuelle løsningen. Merker egentlig ikke forskjell fra tidligere mobiler med fysisk sensor. Så der har du vel et greit svar på det.
Om du vil se video av hvordan det funker kan du se på denne f.eks.: CES – Elliptic Labs Virtual Smart Sensors - The Mac Observer
Trodde den skulle gå litt på denne jeg
Denne kommer nok ikke til å bevege seg nevneverdig nordover før de får kontrakt med en evt ny OG stor laptop-OEM, eller at konkrete tall imponerer stort. Sistnevnte vil nok ikke skje før Q4 hvis vi er heldige med fremgangen.
Merk at Elabs er i 12S, 12S Pro, 12S Ultra og 12 Pro i følge spec, ikke bare i 12S Ultra og 12 Pro slik de meldte. De får nok ikke melde alle telefonene, kun noen av modellene.
Er det noen som har kunnskap overhodet på hva det gir av inntekter…
Mener de har hatt ca 30 mill i inntekter fra Xiaomi før om årene. Virker som de får flere og flere telefoner, men salget går nok litt ned. Får vel håpe at inntektene fra Xiaomi øker, men uansett får det ikke store utslag på kursen.
Synd at aksjen brøt teknisk nivå og videre nedgang indikeres.
Håper ledelsen i Elliptic kommer på banen for å stabilisere aksjekursen og trygge nåværende og tiltrekke nye aksjonærer til selskapet. Håper de leverer et solid kvartalsresultat som er rett rundt hjørnet.
Heldigvis har de penger til å holde på en stund til før det blir snakk om en ny emisjon.
ELABS has sufficient cash runway for more than 3 years based on its current free cash flow.
ELABS has sufficient cash runway for more than 3 years if free cash flow continues to grow at historical rates of 19.6% each year.
Den eneste måten å “stabilisere” kursen på er å komme med en konkret GUIDING for tall neste 12 mndr. På omsetning. Men det skjer neppe i inneværende år, forhåpentlig kommer det noe ifm Q4-rapporten. Uten store positive nyheter som “alle” forstår, vil aksjen flyte med strømmen, og p.t. er det flukt fra tech som fortsatt gjelder, og enda mer flukt fra selskaper med negativ inntjening og/eller stor usikkerhet knyttet til fremtidig inntjening.
Du har nok helt rett i det @Barcelona1986 .
Vi får håpe at Laila overrasker og viser oss at hun er en enhjørning samt holder skuta på rett kjør i det farvannet vi befinner oss i nå for det ser ikke lovende ut i skrivende stund. Brukte en evighet å stige fra de nivåene vi er på nå.
Det er sjovt, hvordan jeg bliver latterliggjort, når jeg påpeger, at det er useriøst, at ledelsen ikke kommer med konkret guidance…
Grønn avslutning i går, får vi det samme i dag?
Skal ikke se bort i fra at vi får syv grønne dager frem til kvartalsrapport
På samme måte som den følger techindeksen ned, følger den nå techindeksen opp. Det virker i hvert fall slik for meg. Virker som det meste er automatiske handler.
Mest sannsynlig, men vi har hatt noen dager hvor techindeksen har gått ned og elliptic opp, men de dagene kan telles på en hånd. Vi får håpe at obx-indeksen ikke bryter ned over 1150,- som indikerer videre nedgang.
Tydelig den følger tech indeks. Se også på NOD, samme mønster der mener jeg.
Barca har sagt det samme lenge, konkret guiding. Du har forsåvidt gjort det og, men det er nok noe med måten du sier ting på. Du kan fundere litt på det i sommer:)
God sommer til alle dere fellow Elabs-ere og🌞
Jeg er fortsatt komplett uenig. Ledelsen har vært tydelige og har levert det de har sagt. Fallet er kun pga makroforhold.
NOD “er” tech-indexen, den veier utrolig tungt! Så når NOD går 5% opp 2 dager på rad, da går tech-indexen også opp solid. Men ellers er det et syltynt marked og sluttkurs kan sprette hvor som helst, så det er ikke alltid “reelle kurser” ift om man hadde hatt MNOK 5+ dagsomsetning.