Du har en sånn ovenfra og ned holdning jeg ikke har interesse eller tid til å diskutere med. Hva vet du om min utdannelse? Hva vet du om min arbeidserfaring eller kunnskap om finansteori? Mange ord og å slenge rundt seg på et forum med “eks analytiker i anerkjent meglerhus” eller “ledet internasjonale software-selskaper” blir jeg bare skeptisk av. Hvis man er trygg på sin kunnskap og argumentasjon, trenger man ikke “titler” for å støtte opp om dette. Som er grunnen til at jeg ikke går inn på min bakgrunn…
Jeg skrev at du etter min mening har hatt en baissete vinkling på innleggene etter du solgte det meste av aksjene dine. At du først sier at 16 av de 18 modellene Elabs meldte var varianter av T16 serien, for så å bruke et spekulativt forum innlegg som kilde (der det kun var 3 varianter av T16 for øvrig), bygger opp om min opplevelse. Fra en som har regelmessig tett kontakt med selskapet, visste jeg at ikke 16 av de 18 modellene som ble meldt er varianter av samme modell. Selskapet har opplyst i samtale generelt om hvordan de definerer antall modeller, og de er mye mer restriktive enn hvordan f.eks Lenovo definerer antall modeller.
Jeg kommer som sagt ikke til å diskutere noe mer med deg. På samme måte som du ønsker takhøyde for å komme med dine (negative) vinklinger, må det være takhøyde for andre å komme med motsyn til dine ofte gjentatte budskap