Det må vel være denne kontrakten eller ?
Jeg tror det er større sannsynlighet for at det er denne fra 16.mars: Elliptic Labs Signs License Contract with a New Top-5 Smartphone OEM Customer for Foldable Phone Launch | Elliptic Labs
Ja det er jo nærmest selvsagt. Dette har jo ikke blitt priset inn over hodet. Ja dette var kanon. Lurer på hvor lang tid det tar før de kan offentliggjøre dette.
Helt enig! Hvis de børsmelder på «release date» likt som for motorola razr så kommer nok børsmeldingen 11.august. Hadde jo vært veldig gøy om gravearbeidet viser seg å være rett
Kan faktisk ikke skjønne annet. Både børsmeldingen sier foldable phone. Så kommer Samsung plutselig med software virtual proximity sensor?Finnes da ingen andre muligheter?
Interessante tanker fra Noma Capitals q2:
“Etter hvert som kundene lanserer nye versjoner med Elliptics sensorteknologi, tror vi aksjemarkedet gradvis vil prise selskapet på linje med sammenlignbare selskaper, som innebærer en oppside på 2-5x nåværende kurs.”
Samsung Har en virtual proximity sensor I sine tidligere modeller allerede leser jeg … noen som vet mere?
Vi har vel blitt lurt en gang før på Samsung… Husker ikke hva sensoren de da brukte heitte, men var vel en type lyssensor som kunne gi nok info til at de kunne tolke nærhet.
Men hadde jo selvsagt vært kult om det stemmer at de er inne denne gangen!
Google pixel fold
Moto Razr
Honor fold
Samsung fold 5.
Utgivelser i 2023.
Den som venter på noe godt …
Humørmessig har ferien med litt overvåking av Elabs (+42%) vært fin når vi først skulle ned i gjørma OG man er litt overlastet.
Derfor godt å se at PC-salget ser ut å løsne. At det kanskje er Samsung på trappene er for min del bonus. Hovedtyngden av inntekter har jeg antatt kommer i Laptop/PC.
Fristende å selge litt om dagen, men «frykter» at den er så de-risken nå at vi ikke skal ned igjen.
en Amina på Nordnet forum som sier hun ringte Samsung kundeservice og se sier den er levert av stmicroelectronics. Men slik jeg ser leverer ikke de software basert med TOF sensorer. Vi kommer vel ikke til bunns i dette før i august så får bare la det gå sin gang. Nå er ikke mobil amrkedet hoved geskjeften. Men det hadde bare vært så hendig om alt klaffer på samme tid både i mobil og pc markedet.
Det er mulig de svarte på dagens telefoner. Men vi får se om noen uker.
Uansett er det en god aksje å sitte i.
Hva svarte de?
De svarte stmicroelectronics, men kundestøtten deres svarte bekreftende på vps ultralyd
VPS hva betyr det? Fant ikke noe om den forkortelsen.
Jeg fikk samme svar utenom det med ultralyd. Men hun lo godt på kundeservice. Jøss, der var en som ringte om det samme i går:sweat_smile:
Virtual Proximity Sensor
Ja, men det var kundestøtten på chat som bekreftet det med ultralyd.
Personen jeg imidlertid snakket med hos samsung sa stmicroelectronics. Sa vedkommende det samme til deg, Fartin?
Ok. Men det er vel ikke nevnt her at support svarte «ultralyd». Kun VPS.