Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Antar de ville kommunisert det i samme slengen. Men hvem vet …

Puh. Klamret meg til embargo-halmstrået. Det var godt.

Fedt - så er der lidt ro på :slight_smile:

1 Like

Uttalelsene i meldingen om POC tyder på at det er en av de store OEMs:
“Elliptic Labs continues to collaborate and expand our presence with all the leading OEMs”
“The PoC contract represents yet another Laptop expansion across the four globally leading OEMs”

Tenker også på at det tok under én mnd fra POC til signert kontrakt, og at det tyder på at OEMen har tillit til og erfaring med Elliptics sensorer fra før av. Det ville for meg vært rart om en av PC OEMene man har kontrakt med, men som ikke har lansert enda, går og signerer en ny kontrakt for en ny sensor, før man i det hele tatt lanserer med den første.

Elliptic Labs Shipping on Transsion s Tecno Camon 30 Series Smartphones

1 Like

Såså, ikke for mye på en gang.

1 Like

Nå går det rundt for meg… Tenker jeg Elabs skal roe seg ned og ikke være oppe å nikke. To meldinger på en dag sender litt store forhåpninger for min del :joy:

Godt poeng @eplesaft. Hadde vært nydelig om det var Lenovo som var Seamless kunden. Denne Seamless featuren som de nå har lansert er bare for Motorola, men det kan være Elabs tech i bunnen. Det aner vi ingenting om.
Men kansje det burde kommet en børsmleding dersom det var tilfellet? Ellers er det en semiutgave (da den bare er for Motorola) og børsmeldes ikke, da de har satt begrensninger på bruken av softwaren?

Var det ikke noen som nevnte på ett tidspunkt at Elabs Seamless var en del av Windows 12 lanseringen? …eller var dette noe jeg har drømt? :thinking:

Ellers registrer jeg at serie X ikke var med i denne meldingen (noe den var i fjor på dette tidspunktet) Men er ikke helt kjent med om X series er lansert fra Lenovos side i 2024. Kanskje noen har noen synspunkter rundt dette?

Forventer vel også at det blir endel shipping nyheter på mobiltelefoner fremover :100:

Har søkt opp dette, og ser ikke ut som det har kommet en ny generasjon her enda i 2024

Lars har jo linket til feil press release hos lenovo ifm. dagens melding(linken sender deg til lenovos melding fra februar i fjor).
Her kan dere se hvilke modeller som ble lansert:

3/5 businessmodeller er altså dekket av elabs-tech slik jeg ser det.

1 Like

…kanskje han bare glemte å nevne ThinkPad og Thinkbook-en :rofl:

Er ikke umulig. Han glemte jo å sende pressemeldinga via newsweb, så alt er jo mulig…

Når vi først er inne på å lage røre. Lenovo kjørte ut sin pressemelding 25.2, så da er det jo jäkla rart at elabs måtte somle seg til å sende ut en melding 3 dager etter det. Tør påstå at en del av gårsdagens fall var pga. manglende verifisering av Lenovo…

1 Like

Det blir bare spekulasjoner, men fallet har vel strengt tatt var siden Q4 presentasjonen. Jeg tror det var en større aktør som skulle helt eller delvis ut.
Ser det på Shareville spekuleres i at flere småsparerer rømte for å kaste seg på Polight. Det har jeg overhodet ingen tro på.

1 Like

Her tror jeg tidspunktet for når de fikk opplyse markedet ble satt av Lenovo. Jeg så veldig mørkt på hele situasjonen selv når vi ikke fikk meldingen dagen etter. Over og ut, evig helg neste.

1 Like

Ser ut til at elabs seamless er en integrert og helt sentral del av qualcomm sin nye fastconnect 7900 brikke. Den ble vist frem under MWC og kommer i markedet i andre halvdel av 2024. https://www.youtube.com/watch?v=hAoKEG20A7g

7 Likes

men det siger at det er uwb og bluetooth baseret? lyder ikke som elabs

1 Like

Sensor fusion :heart:

1 Like

Ang salget av 500.000 aksjer her om dagen. Som ventet Vinterstua som solgte… Fonds Finans som kjøpte… ikke første gang Vinterstua trader.