Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Trade - på den kursen? Kaller det “risikoreduksjon” :slight_smile:

1 Like

Nja… Nå er ikke dette første gang. Han har tradet Elabs tidligere og da så jeg på handlene at det ikke gikk så bra.

Jeg er ikke bekymret.

Kan du utdybe hva som får deg til å si det?

@Steve1 svarte ventelig veldig godt oppsummerende med «sensor fusion». Attpåtil så viser videoen funksjonene til både distance sensor og position sensor. I tillegg er det Qualcomm som vi vet er en langsiktig partner med Elabs. Mye som peker i rett retning

Elliptic Labs Shipping on vivo V30 Pro Smartphone

5 Likes

Mye god informasjon rundt Fastconnect. Det leveres H2 2024. Det kan fort være årsaken til at Laila og Co ikke prøver seg på noe 2024 guiding, men overbevist at inntektene fra dette er mer etablert i 2025.
Hadde jeg hatt en hatt, skulle jeg spist den hatten hvis ikke Elabs er med på leveransen av FastConnect 7900.
Man kan bare sitte å ticke av boksene etter hvert som denne videoen går…

Ble det ikke også uttalt at det ville være synlig når Elabs-tech vises fram?

ikke sant. Dette er rimelig synlig.
tenker man litt logisk rundt dette… ville Qualcomm, som Elabs partner i årevis, kopiert alle funksjonene som Elabs besitter og lansert dette uten Elabs på laget? No chance

2 Likes

Legg også merke til at det brukes lenovo-PC-er i reklamefilmen.

2 Likes

nice spottet @Gronnis :100:
…Det er gode tider i møte for de som er inne. :heavy_dollar_sign:

2 Likes

https://x.com/EllipticLabs/status/1763203158409728470?s=20

12 Likes

takk for gull deling @tooeasy891

Fint om noen poster denne på Shareville også. Der er det noen forstå-seg-på-ere som klager og styrer med at Elabs ikke er på plass på viktige events.

Det må jo være seamless hun hintet om her. Jeg tror nå seamless er med Lenovo🎆

Hun sier direkte at det kommer flere Elabs produkter i Lenovo på starten av filmen. Kan da umulig være viss vass…

Selv om mange ikke stoler på Laila mener jeg vi må stole på noe av det hun sier.

Kan det være NDA som gjorde at meldingen ikke kom tidligere?
Filmene ble vel laget for noen dager siden? Bare greit å legge seg på minnet, at børsmelding ikke trenger å komme dagen etter at ting er lansert. Tenker mye av nedgangen tidligere i uken kan adresseres, mangel på børsmelding.

Husk at Laila sa at det kun var elementer av Seamless som blir brukt i den første løsningen. Dvs at Elabs leverer noen komponenter til en inhouse-løsning. Siden Lenovo og motorola har felles eier, så er dette i første omgang en intern løsning, hvor da forhåpentlig/antagelig Elabs har levert noen linjer med kode. Så får man se hva neste skritt blir, dersom/når Lenovo/motorola vil søke Seamless som kommuniserer utenfor deres interne sfære.

1 Like

Regner med det sistnevnte i videoen gjaldt dette …? Type “nye spennende ting” sammen med Lenovo, eller noe i den duren.

Sykt hvor opp og ned det går i trua på et selskap. Fra blåmandag til hurramegrundt :sunglasses:

3 Likes

Ikke fått med meg at kundene kunne bruke elementer. Da er det naturlig å tenke at Elabs leverer til Lenovo/Motorola løsningen. Alt annet ville overraske meg mye.

Hvis ELABS levere til Lenovo/Motorola seamless løsningen burde det så ikke være børsmeldt af ELABS? Alternativt kan børsmeldingen komme inden launch på første PC, men har indtryk af at Lenovo/Motorola seamless går live “nu” eller med næste PC på markedet…

Mulig de ikke kan si noe om det. Jeg mailet med Holmøy tidligere denne uken, og fikk dette svaret …

2 Likes