Lite omstetning i aksjen. På morgenen kan man flytte aksjen flere prosent på tusen aksjer. Men må vel bare være tolmodig her også så kommer den snart. Nye kontrakter rundt hjørnet tenker jeg.
Ja, det har dessverre vært et problem helt siden notering nesten… med visse unntak!
Er nok fortsatt under radaren til mange…
Tar nok fyr når avtale kommer på rad og rekke i høst. Tipper de andre store PC leverandørene er på trappene…
Er det Guenael Strutt som dumper litt for å dekke skatt på opsjonene og dermed drar ned mon tro?
Nja, lavt volum og relativ surt på børsen i dag.
Kan det være at vi ikke er inne i denne? Det har vel kommet børsmeldinger hver gang vi har vært med.
Vi er med. Det står ultrasound proximity sensor i specet
Har du en link? Har kun funnet «proximity sensor» og ikke «Ultrasound …»
Hehe, trengte helt klart hjelp! Grunnen til at jeg spør er at det har vært mye negativ omtale i Xiaomi-forum om sensorene fra elabs. Fryktet at de nå har fått fyken. Men det har de altså ikke
Vet du noe om hva som har vært greia? Om det f.eks. ikke er Elabs sin feil, men heller «delt» skyld eller ene og alene Xiaomi sin.
Prøvde forresten Google translate med bildet nå! Funket jo som bare det
Hva klager de på?
Dette fant jeg ved et kjapt søk
Jeg ser at de mener dette er mer ett hardware problem enn software problem.
Tilpass for de som holder tlf horisontalt når de snakker
Ser ikke hvordan en IR sensor ville oppdaget det noe bedre om de holder tlf foran munnen typ…
Men det fine er jo at dette kan fikses med maskinlæring og en online oppdatering
Elabs har ikke sensor i xiaomi mi 10t / 10t pro (som det står om på forumet).
Derimot xiaomi mi 10 / mi 10 pro / mi 10t lite.
Hvertfall ikke som er meldt.
Det må de jo ha, hvis ikke så har xiaomi to ultralydsensor leverandører, skal vi tro på at dette er en ultralyd prox.