Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Ja denne funksjonen har allerede Tesla, bare å trykke “del” fra google maps og velge “Tesla” så er navigeringen klar i bilen allerede.

Problemet med å få dette til å virke er at bilen må kunne lytte, så det er nok ikke på plass i 2025 ved bruk av seamless i alle fall :stuck_out_tongue:

Ut fra mine tekniske betraktninger så har den antakeligvis bunnet ut i dag.

Ikke at børsteknisk er min sterke sider, men er det ikke meningsløst med teknisk ved store nedsalg?
Det er jo ikke slik at diverse støttenivåer nedover bremset noe som helst siden Q1

Faren nå er vel kanskje en tech nedgang som drar med seg Elabs ?

Tenker 10 kr er bra kjøp på sikt. Mye tyder på at de som skal ut er mer eller mindre ute. Fylt på selv idag, så få vi se hvor lurt det var.🫣

Du har et poeng. I store nedsalg velger jo selgerne hvor langt ned de ønsker å gå. Samtidig er det nok ikke en tilfeldighet at nedsalgene ikke har gått lavere enn bunn-nivå fra 2020.

Det har vært tech-oppgang i hele år (Nasdaq) uten at det har hjulpet - ELABS lever sitt eget liv utenfor tech forøvrig. Aksjer for spesielt interesserte følger sjelden større trender.

3 Likes

Samtykkes. Så fremt ikke utsiktene for volum hos produsentene nedjusteres, vil ikke dette bety noe.
Oppgangen i tech er for det meste en hype rundt AI med Nvidia i spissen, dette har man ikke fått vært endel av i Elabs.

Noen som sitter med oppdaterte aksjonærslister…? :pray:

Fredly så godt som ute, 165k igjen

4 Likes

Hvor mange aksjer har tidligere styreleder nå?

Passeta har per 29.6 ca 5,3 millioner aksjer igjen.
Tror dere han selger dette og?

En tris kursutvikling i denne aksjen

Vinterstuen har rundt en million. Han pleide på sitt høyeste å ha over 4,2 mill (mer enn CEO).

Gulrotbonden fra Larvik. Jeg synes det er rart han selger seg ned / ut nå. Men det kan jo hende veldig mange synes det er rart at noen velger å sitte. Med alle hendelser hittil i år og i tiden før det, så er det vel lite som tyder på at Elliptic labs ikke skal vokse i tiden som kommer. Spørsmålet er jo hvor mye og hvor raskt, men prisen er jo attraktiv nå. Når de nå kommer med en consumerkontrakt, så tikker det vel inn også noe mer business igjen snart.

Elliptic Labs Signs Expansion Contract with Oppo

1 Like

Hvis antall expansion contracts for mobil nå betyr noe, dvs at det er mer - og kanskje ganske raskt bokført - prepayments - så var det 4 slike i Q1 og 2 i Q2. Ovennevnte kan også inngå i Q2 eller i Q3, hender de har meldt noe tidlig i Q3 og bokført i Q2 (som et eksempel). Dette for å evt forklare de høye mobilinntektene i Q1.

3 Likes

Umiddelbart går jeg ud fra at når de melder den i dag så er det fordi den indgår i Q3. Ellers går jeg ud fra de havde skrevet i meddelelsen, at kontrakten faktisk blev indgået i Q2 men først offentliggjort i Q3. Men man ved aldrig helt…

2 Likes

Blueberry Capital har tatt 200k av resirkuleringen, så da blir det nok en runde med resirkulering - postene sitter løst hos den forvalteren.

Elliptic Labs Shipping on HONOR Play 60 Plus Smartphone

3 Likes