Ser at i innkallingen står det bare “Den planlagte noteringen forventes å finne sted i løpet av 2021, betinget av markedsforhold.”
Takker Stone. Splitten vil antagelig gjennomføres før notering, men ting kan skje fort her. Spennende tider fremover!
" Carnegie ser betydelig inntektsvekst for Elliptic Laboratories i årene som kommer og spår 35 prosent oppside.
«Vi ser på Elabs som en potensiell oppkjøpskandidat», skriver selskapet i en analyse."
Håper på å få fylt på mer her nå, dette blir bra (Y) !
Elabs på billigsalg i dag. Blir svært spennende å følge utviklingen fremover. Generalforsamling på fredag. Får vi dato for notering i forbindelse med godkjenning av split? Og er det en ny lisenskontrakt rundt hjørnet med OEM som setter krav til likviditet hos leverandør, som sannsynligvis var hovedgrunnen til emisjonen?
Tenker du på 29.?
Det er der jeg har satset pengene i alle fall. Håper på good news
Klart jeg kan skrive annerledes, men da må du ikke slette innlegget ditt. Var ikke siste handels dag før splitt 29.?
Det stemmer. Har du noen formening om når notering på Oslo Børs vil skje?
Av markedsinfo nei
Edit: verdt å merke seg at Carnegie ser på denne som en oppkjøpskandidat så ikke dumt av egen investering å øke beholdning før splitt nå 29/9 for da kommer truseskvettere å « norsk tipping” investorer inn i aksjen på rundt 30-35 ish for første gang
Enig i at man bør øke før børsbytte, men for egen del avventer jeg til siste liten pga. frykt for korreksjon. Da er vi raskt nede under 200 hvis -20% slår inn, som nå flere analytikere har spådd. Svakt å ende i minus i dag, hvor de fleste andre hentet seg litt inn etter gårdagens store fall. Bare å holde hodet kaldt, så kan man plukke på lavere nivåer.
Dårlig nytt for Ellabs dette:
Det blir vel «dypdykk» og kjøpsmulighet i morgen:
Det er fan ikke fred å få fra Kina ass
Elkjøp og Power stopper ikke salget
Forelagt den samme rapporten som Komplett, skriver kommunikasjonssjef i Elkjøp, Madeleine Schøyen Bergly, at de følger situasjonen men ikke vil trekke noen produkter:
– Telefonen som det henvises til er en utgående modell, som finnes i et fåtall av våre butikker. Per nå stopper vi ikke salget av disse.
ELABS er snart lite avhengige av Xiaomi, må bare få lansert første PC med deres teknologi så blir det fart
Elabs gjorde vel det meste rett inntil de stakk hånda ned i ormebolet i Kina, kan bli vanskelig å komme seg ut av det når Kina selskapene blir bannet fra alle andre land.
Og hva tenker du de gjorde før Kina? Nå er jeg spent
Jeg vurderer sterkt å kjøpe Xiaomi MI 11 selv…virker som en rå telefon! mitt bruk blir neppe sensurert av kineserne uansett