Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Noen som har lenke til qualcomm og Intel eventet denne uken?

Ja en invite etter Intel eventet med info om at vi er helintegrert og med på morroa der vil jeg akseptere :slight_smile:

Copilot.

Intel og Qualcomm har nylig hatt flere spennende kunngjøringer. Intel har lansert sine nye Lunar Lake-brikker, som lover betydelige forbedringer i AI-ytelse, CPU-ytelse og batterilevetid. Disse brikkene er designet for å konkurrere med Qualcomms Snapdragon X-maskiner, som også har fått mye oppmerksomhet for sin imponerende batterilevetid på opptil 22 timer.

Intel har imidlertid møtt utfordringer i år, inkludert problemer med deres 13. og 14. generasjons CPU-er og økende konkurranse fra ARM og Qualcomm. På grunn av dette har Intel besluttet å utsette sitt store arrangement, Intel Innovation, til 2025

Elliptic Labs Invitation to investor update and technology demonstration

3 Likes

Snakker om solen! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Bor alt for langt unna for at en sånn reise kan planlegges på så kort tid. Men hvis noen her skal, så hadde sikkert jeg og mange andre, satt utrolig pris på et sammendrag og beskrivelse av stemningen på det som blir presentert :smiley:

1 Like

Tenker jo at dette er positivt. Kommer vel dekning fra Carnegie om ikke annet (om ikke den eksisterer uten at jeg har fått det med meg, da).

1 Like

Jeg må lære meg å lese (langt/lengre opp i tråd) :sweat_smile:

1 Like

Mener Carnegie var tilrettelegger sammen med SB1 når ELABS gikk på børs… I 2021 mente jeg tydeligvis at Carnegie var forsiktige når de estimerte 286 MNOK i inntekter i 2023 🫣
Begynner endelig å løsne litt da, omsider…

1 Like

There is a stream available:

Date: September 10th, 2024
Time: 12:00 – 14:30 CET
Location: Carnegie - Fjordalléen 16, Oslo, Norway
Online stream: https://channel.royalcast.com/landingpage/hegnarmedia/20240910_3/

1 Like

Så er vi stadig on-track - fedt :slight_smile:

Håber nogen har mulighed for at være tilstede og kan give en update. Det kan jo være der snakkes lidt når video slukkes. Det ser vel ikke ud til at live demonstrationen streames…

Det bliver godt at høre nyt :slight_smile:

Invitasjonen kom i dag fordi jeg sendte Lars en påminnelse i går kveld…han hadde vel bare glemt å sende den ut :wink:

1 Like

Går utfra Elabs vil være med i disse modellene som forventes å bli annonsert på Lenovo sin IFA messe. Nå er de billigere maskinene avslørt - ITavisen

5 Likes

Rent teknisk så er det en spennende tid i Elabs.
Klarer den å komme seg over 13,90 (Rød) og holde seg der så er mye gjort. Men den bør ha høyt volum og helst være rundt dette nivået en god stund for at støtten blir sterk. Ellers så har vi den lange fallende trenden (blå) som også nærmer seg veldig nå. Klarer vi å bryte denne så er vi ute av fallende trend langsiktig, som normalt sett indikerer ‘‘Bull’’. Disclaimer: Eier aksjen selv, er på ingen måte verken kjøps / salgs anbefaling.

1 Like

1 Like

Det stemmer med 6 modeller. 2 typer med Qualcomm/Intel/AMD.:crossed_fingers:t4:

2 Likes

For Seamless - ordre nr 4 som er på 6 modeller med seamless?

Yes. Kan stemme bra med IdeaPad og ‘marketing splash’.

Ikke 4., men 6. kontrakt.*