Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Aaabsolutt. Men jeg har blitt overrasket negativt før. Samtidig er dette noe helt annet enn vanlig HPD, så det kan være det går unna i morgen :man_shrugging:

1 Like

En del av disse sitatene MÅ inn i investordecken de skal presentere hos Carnegie. Kan ikke noe lage en snasen foil og sende til IR :sweat_smile:

1 Like

Uansett hva som blir utfallet kursmessig i morgen, så blir funksjonen fremhevet like mye og kanskje mer enn modellene i seg selv. Da blir Elabs lagt merke til all over. Det er sykt det :trophy:

5 Likes

Vi får se. Men ikke skjedd før at jeg har fått gåsehud av å se en video som viser en Elabs tjeneste :rofl:

Air drop killer!

2 Likes

Lige en top aktør fra Lenovo til at pushe meddelse :smiley::children_crossing::children_crossing::sparkle::u7a7a::u7a7a::u7a7a::u7a7a:
Vidner om solidt samarbejde

Do you guys remember?

Even though Unison requires installation to phones now, Unison will receive an update right after LL launch.

“Swift connect” will not require software installations to phones then. And its very very likely based on Elabs :gem::norway:

9 Likes

Vi visste jo det meste fra før. Tappingen, at det var Lenovo, og at de har signert for 6 modeller så langt. Likevel fint å se omtalen og hvordan Lenovo fremhever det

4 Likes

Ja “vi” vidste .

Men nu ved alle tech investore over hele verdenen det .

9 Likes

I think this is essential for Elabs’ success. All integrated and no installation of software needed.
So if this works without installation and as intended, Apple’s airdrop (that doesn’t work that great) can take a hike… and for sure a laptop I would easily buy myself.

As far as I can see, norwegian press didn’t catch this one yet :crazy_face:

3 Likes

Utrolig viktig med gode tilbakemeldinger. Kan være dette fører til alle de andre kommer etter.

4 Likes

Dette er så sykt bra! Nå får vi endelig litt etterlengtet blest!

Jeg tenker at vi får to gode svar idag. Nemlig at selve featuren er embedded i chip’en, likevel er det opp til OEM om de skal kjøpe tilgang. Dvs. at man ikke kan utelukke muligheten for at Elabs er enabler for en del av feks. qualcomms features…

4 Likes

Don’t usually want to be in spotlight, but today i feel that my research over the summer about Unison/Intel has been spot on.

Its my tenth year investing and i have focused 5years to digging these small tech companies trying to find information advantage. This might be yet another investment paying back significant effort and time consumed 🤷😎

21 Likes

Jeg tror også dagens melding på sigt kan være en game-changer - eller som minimum de-risc casen betydeligt.

Men umiddelbart tænker jeg ikke dagens melding får nogen indflydelse på indtægterne på kort sigt. Kontrakten er indgået og minimum commitment er bogført ved offentliggørelse af kontrakten. Vi ved ikke hvor meget minimum commitment udgør, men er bundet op på PC modellen.

Som @timontti skriver er det næste store vel opdatering af chippen, så den enkelte bruger ikke skal downloade noget selv - så er alt gjort klar og der kan laves bred udrulring :grinning:

1 Like

Great work @timontti - it’s WORLD CLASS :slight_smile:

and THANKS for sharing! :grinning:

9 Likes

I totally agree, thanks for both your invested researchtime and also your non-selfish sharing regarding ELABS :slight_smile:

10 Likes

Bra entusiasme både fra Laila og Mr. Butler i Lenovo her. #AirDropKiller.

The market wont let this one take off until the money starts pouring in. So we should all just hold our :racehorse::racehorse::racehorse:

1 Like

Smil fra :grin:ende til annen​:grin:

Ladies and gentlemen, we are ready for takeoff. Please ensure that your seatbelts are fastened! :rocket: