Jeg skal ha 4000 aksjer til før jeg er fornøyd. Men mangler cash så må selge noe annet. Det sitter litt langt inne. Men definitivt en aksje for 2022.
Om man lytter til Q3 og det Laila sier så kommer det nyheter snart…
Jeg skal ha 4000 aksjer til før jeg er fornøyd. Men mangler cash så må selge noe annet. Det sitter litt langt inne. Men definitivt en aksje for 2022.
Om man lytter til Q3 og det Laila sier så kommer det nyheter snart…
Bra de har alt på stell
Blir det stillstand til Q4, mon tro? Eller skal det løsne snart.
Elabs har vel drevet lenger ned enn andre vekstselskaper i høst, uten at jeg forstår grunnen. Nyhetsstrømmen har vært udelt positiv, og de opprettholder guiding.
Stillstand helt til det meldes by lap top avtale
I Q4 må vi finne ut hvilke laptops de er/kommer i. I tillegg skal Xiaomi og Honor lansere telefoner. Honor 60 lanseres vel på mandag… Tipper vi også får lansert flere samarbeidspartnere ila Q4 også.
Har man penger er det bare å laste opp på disse kursene. Kommer til å bli en vinner i 2021. Jeg har dessverre ikke så mange aksjer enda… mangler cash. Er litt stuck i Capsol med store deler av porteføljen… legg merke til Anita sine ord: more to come. Legg også merke til antall positive børsmeldingen i 2021. Nesten hver 3 uke melder de.
Ingen har til nå sagt nei etter poc! Syk mulighet her nå.
Nesten så jeg ikke vil hause for mye siden jeg ikke har fått det antallet jeg ønsker før jul.
Laila sine ord
Rettelse: Ny info ute i dag, Honor 60 kommer 1. desember
Er ikke fan av gjentagende argumenter, men tror fortsatt denne er undervurdert og derfor underpriset ift alt som har vært børsmeldt siden notering. Som nevnt har jeg sett litt i aksjelistene og tror noen klarer å holde kursen litt i sjakk ved trading. Men som noen andre her nevner, så ser jeg også på det som en mulighet å øke uten å betale så altfor mye.
Det er nok av potensielle triggere, spesielt om det skulle komme en til laptop kontrakt til eller produksjon/lansering av eksistere laptop avtale skulle komme.
Det kan virrke som om denne aksjen ikke vil gå uansett gode nyheter. Det kommer garantert flere gode nyheter, men jeg tviler på vi får noe skikkelig løft her før denne er over på OSE i løpet av 1 kvartal 2022. Jeg blir sittende.
Dette er min vurdering også, men reprisingen skjer først når vi er over på OSE
Polight durer på og vi sitter igjen her nede…forstå d den som kan…
Kan være vi får en reprising ved første PC-launch hvor produsenten navngis? Lett for at det blir litt svevende med «Top 3» …
Det er litt uforståelig for meg hvordan polight kan prises såppass “nært” Elliptic. De brenner jo vesentlig mye mer cash og har vel ikke landet noen avtaler som kan nærme seg potensialet ifht hva Elliptic har landet? Nå sammenligner jeg disse to selskapene fordi flere gjør det, men hva er det jeg misser her? Er jo ikke lange tiden siden de mistet mva fordi de ikke “evner” å drive med overskudd…
Dere må huske på det at Polight har et vanvittig orkester av skribenter/gravere på shareville. Det tiltrekker kjøpere og de som er positive,blir enda mer positive. De har fått en kraftig warning,men det har åpenbart prellet av.
Felles for både Polight og Elabs er prising basert på fremtidstro,kanskje begge vil lykkes.
Gleder meg til Q1. Bort fra den tullebørsen vi er på nå.
Det gir ingen mening overhodet… må være ryktebørsen samt at mange småsparere tror polight kan kapre hele mobil markedet over natten… har sett AR bli nevnt som det neste store på polight også, men ut fra estimater redeye har hentet inn ifm analyse av IMINT, så vil det ta flere år før det blir noe nevneverdig volum innen AR…