Ph tja godt spørsmål… vi har ihvertfall ikke fått noe info annet enn t 14.
Det er ikke så mange av ThinkPad-laptopene som har Presence Detection. Se f.eks. på E-serien som er mer low end. Laila nevnte også at det er mest high-end low volume laptops som har det nå (typisk ThinkPad X, nano etc som har Novelda). Elabs går for volummodellene først. T14 er typisk high volume.
Er det forresten noen som har lagt merke til denne?
“1) Not all models are publicly announced due to confidential agreements with customers”
Det er vel første gang de har hatt det med på en presentasjon…
Kan det knyttes til de 7 modellene?
Eller evt Xiaomi 12?
Vet du noe ca tall for T14?
Ja, flere Xiaomi i 2022. Honor 60SE kom også i 2022.
DNB-analytikeren som står listet i innlegget ditt @stone, er i hvert fall stor fan av Nordic Semiconductor. Det gir vel et godt utgangspunkt for å være positivt innstilt til Elabs også…
Sitatet gjelder altså NOD, så ingen misforstår.
Elliptic Labs – Approval and publication of prospectus and transfer of listing from Euronext Growth to Oslo Børs
I forbindelse med notering. Skal vi lage en Facebook investor side?
Det finnes en allerede
Når jeg leser dette grave arbeidet du gjør så føler jeg at vi sitter på en real gullgruve. Ja jeg fikk litt pepper for at jeg hausa Intel avtalen. Men fortjente jeg det med ukas nytt i bakhodet?
Når man hører Laila si at Lenovo pressa Intel til å integrere i alle chips for å gjøre det enklere. Er ikke der her tidenes scoop?
Ja jeg skal ikke messe for mye. For å gjenta meg selv. Profeter er mer verdt en historikere i aksjemarkedet. Ja vi kan lære av historien…men om vi klarer se inn i fremtiden kan vi gjøre det stort.
Som nevnt like før Q3 presentasjon, så var det nettopp at jeg så Intel på partner listen ved notering som trigget interessen min for selskapet i hele tatt. Så de har jo hatt samarbeid en god stund, men har nok fått litt fortgang på å implementere det i CPU med Lenovo som pådriver ja.
Vanskelig å vite hvor fort de kan komme inni flere modeller, men blir veldig spennende fremover nå. Håper det løsner skikkelig!
#justthebeginning
Regner med du sikter til meg her @Fartin Jeg tenker at Intel avtalen absolutt var viktig men også forventet før den ble offentliggjort på samme måte som Laila snakker om AMD nå. Avtalen nå med Lenovo er viktig selvom det allerede ble avslørt at det kom en laptop avtale allerede i fjor sommer. At det ble Lenovo istedenfor hp/dell i første omgang ser jeg på som et kjempe styrketegn da Lenovo for 1,5 år siden tok i bruk Novelda.
Nå får vi håpe på at vi kan lande en ny license agreement avtale med en laptop leverandør ila noen måneder. Elabs leverer og leverer å styrker seg måned for måned.
Jeg har ikke noe mindre tru på Elabs enn det du har
Neida jeg sikter ikke til noen spesielle… Jeg skjønner faktisk at det ble litt intenst. Man blir lei av sånn jabb. Spesielt når kursen er på stedet hvil . Jeg bare syntes det var herlig å se at man hadde hatt rett tanke om både notering og intel.
Ja de hadde jo ett samarbeid. Men det kan fort ha blitt knotete. For eks… en kunde går til elabs. Ja vi er interessert… ok. Da må du bruke denne spesifikke brikken fra Intel… eller denne spesifikke brikken fra Qualcomm i mobil. At der ble standard i Intel brikkene var for meg ett vanvittig styrke tegn. Det er vel alle alder lake foreløbig. Men vi får se. Der skulle da implementeres i alle brikker. Ett lite norsk mini selskap. Implementert i alle Intel brikker?
Spennende er det . At det nå kan oppdateres ota. Ja… heftig. Ny standard… Det høres for godt ut til å være sant.
Farvel Euronext Growth
Da var vi endelig blitt voksne
Bra volum i handelen i dag, vi har omsatt 90% av gårsdagens handel på ca. 50min.
Jeg har ventet lenge på å få kjøpe gjennom ASK. Hadde dog ikke forventet å få kjøpt aksjer rundt kr 24.