Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elliptic Labs

Entusiastisk CFO på LinkedIn, det liker vi :clap: :clap:

7 Likes
8 Likes

Takk for deling, Stone. Her kommer litt mer snacks til morgenkaffen. Dette er forhåpentligvis en av aktørene de skal vokse videre med; Honor

HONOR SETS SIGHTS ON DOUBLING GLOBAL SALES IN 2022, REAFFIRMS COMPANY FOCUS ON KEY MARKETS WITH A PAIN POINT KILLER STRATEGY

7 Likes

Siden nyttår har topp 50 kun redusert med ~600k aksjer!

Fra aksjonærlistene
Topp 50 4.1.2022: 87 944 009
Topp 50 7.3.2022: 87 342 344

Sit tight! :slight_smile:

3 Likes

Godt å se at Laila har gode venner på de riktige plassene:

“Sales Executive leading the Team with Tier 1 OEM engagements…”

Er det ca. 80% av Cirrus Logic sin omsetning som kommer fra Apple…? :wink:

5 Likes

Dagen før:

Laila: Hvilken farge kjører vi på klærne i morgen?
Alle de andre: Mørke klær
Laila: Hva med skoene?
Alle de andre: Mørke sko.
Laila: Yeah, right…

Rødt er lykkefarge i Kina. Når aksjekursene stiger, er det rødt på børsene! Go Laila!

4 Likes

Og så har vi denne da:

“Looking forward to the continuous journey…”

Med HP, der altså. :star_struck:

11 Likes
4 Likes

Topp, jeg synes det er generelt lite mediedekning og analytikerdekning på Elliptic i forhold til fremdrift, kundene og partnerne de jobber med og potensiale i selskapet. Håper det blir bedre fremover.

2 Likes

Spennende artikkel i dn.no.

En del av hovedkontoret er no go zone.
Pga at kundens produkter kan bli funnet i den delen av hq

7 Likes

Flott @Fartin! Den dagen markedet forstår DET, så blir det fart på aksjekursen :wink:

3 Likes

Den var sexy!

2 Likes

Det man ikke må glemme er at om Laila sier noe så stemmer det. Så man kan tenke at det ikke er tatt ut som en drøm eller noe svevende. Den setninga betyr at de faktisk ligger an til å lande avtaler med alle de store.

Har hun sagt noe som de ikke har levert på enda?

6 Likes

Jeg tror dessverre ikke investorer flest skjønner dette enda. Det må nok en del førstesider til i finanspressen før det siger inn. Men det er helt konge å se utviklingen her :star_struck:

2 Likes

Ja, det er faktisk ekstremt bull! Om det blir bransjestandard i et marked estimert til 1,1 - 1,8 mrd $, og de kan ta minst 33% bare for presence detection delen, så snakker vi altså minimum ~3,27 milliarder NOK! :money_mouth_face:

2 Likes

Enig. Men jeg synes ikke det er “dessverre”. For i så fall hadde jo alle vært inne nå. :wink: Det er jo de som skal tjene penger for oss, når de kommer løpende… :rofl:

2 Likes

Jeg husker og gremmes npr jeg leste om spekulasjonene rundt NOD og at deres produkt var i Apple. Selskapet var i samme situasjon som elabs nå. At jeg ikke kjøpte å holdt var rein idioti.

Se hva selskapet er verdt nå. Har vel gått 20x. .

Nå sitter vi sånn ca på samme info. Vi vet de har POC med alle de store. I har slike uttalelser som den jeg linket til.

2+2?

Nedside? Full krig ja… Men visst ikke. Så sikrer Lenovo oss ihvertfall 100% kursøkning om de når sitt mål neste år…
.nedsiden?

5 Likes

Bare å takke og bukke, for hver måned som går så kan jeg/vi akkumulere mer på lave nivåer. Når bøkene begynner å vise solide tall, så kommer fondene på banen, og da starter reisen.

4 Likes

Noen har forøvrig delt hele teksten fra artikkelen på shareville!
Men legger ikke inn her, redd jeg får pdx på nakken :wink:

1 Like

Ja jeg ville ikke dele hele artiklen. Syntes det var en bra artikkel.

3 Likes