Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Elmera (ELMRA)

Fjordkraft Holding ASA: Kundevekst Q2 2020

Fjordkraft Holding ASA: Innlandskraft transaction approved by the Norwegian Competition Authority

Fjordkraft Holding ASA: Invitation to presentation of second quarter 2020 results

Fjordkraft Holding ASA: Resultater Q2 2020

Rekordresultat med rekordlave strømpriser… :exploding_head:

image

Godt jeg holder meg til posisjonering,enn aksjetrading :sweat_smile:

Fjordkraft er ingen produsent. De videreselger. Resultatet er da mer avhengig av at de treffer med innkjøpene. Denne har dessverre gått mye etter jeg solgte :frowning:

…ja det er jo sant ja,-er en stund siden jeg har hørt/lest om forretningsmodellen til selskapet. :sweat_smile:

Fjordkraft tjener nok en del på sløve kunder som ikke benytter seg av Prismatch fordelen. Mye lokketilbud på strøm man kan benytte seg av for å få markedets beste strømpris med Fjordkraft. Men det krever at man ringer de med jevne mellomrom og påberoper seg prismatch.

Samt at de nok har mange som nok betaler for trippelgarantiproduktet uten at de er klar over det (jeg var selv en av de). Vet ikke hvordan de lurte det inn i avtalen men jeg leste sikkert ikke betingelser godt nok da jeg flyttet til de.

1 Like

De begynner også å bli store på mobil.

FJORDKRAFT HOLDING ASA HAS COMPLETED THE ACQUISITION OF INNLANDSKRAFT AS

Flagging Fjordkraft Holding ASA

Fjordkraft Holding ASA – Disclosure of large shareholding

FJORDKRAFT HOLDING ASA – NEW SHARE CAPITAL REGISTERED

FKRAFT - Contemplated secondary placing

FKRAFT - Disclosure of shareholding

Fjordkraft Holding ASA: Kundevekst Q3 2020

1 Like

Fjordkraft Holding ASA: Fjordkraft acquires Switch Nordic Green and becomes a Nordic electricity retailer

Fjordkraft Holding ASA: Invitation to third quarter 2020 results webcast

FJORDKRAFT HAS COMPLETED THE ACQUISITION OF SWITCH NORDIC GREEN

Fjordkraft Holding ASA: Mandatory notification of trade