Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EM i Fotball 2021

Han 19åringen (Boku?) har vært et friskt pust i Belgia angrepet :slight_smile:

Blir en artig 2.omgang nå!

2 Likes

Det var da som faen for en fotball de plutselig begynte å spille da? :thinking: Total dominans nå i 75 minutter. Beste kampen å laget jeg til nå har sett. Fortsetter de sånn blir det gull.

2 Likes

Spørs hvor lenge Doku blir i Rennes etter den kampen her😎

2 Likes

Tenkte det samme, for et beist :exploding_head:

Rå den dansefot fint hans, dro den tre på rappen, synd han ikke fikk ned skuddet bittelitt

1 Like

Pffff……å nå ligger dem som fluer. Typisk Italia de siste 5 :frowning: men felfortjent. Rundspilt Belgia i 90. Dessverre. Så ikke den komme.

Det er veldig synd, sett mye av det i dette EM, og rent taktisk er det forståelig, det skaper jo enormt mye frustrasjon hos motstanderen, men kjedelig for oss som ser på… :disappointed_relieved:

1 Like

Om man ser kynisk på det, er Italia helt rå til å holde på ledelsen sin. Et bytte her, få litt mer vondt av den taklingen der. Blir så hakkete spill på slutten at Belgia ikke får noe flyt i det hele tatt.

1 Like

Hvad skete der lige for at Spaniens målmand fik lov til at danse rundt under straffesparkene i går?
Alle hans redninger skulle jo være taget om skuffende - jeg forstår godt hvis sweitz følte sig bort dømt.
Er ved at gøre klar til en meget spændende kamp som starter her kl 18.
Olllleeee kom så Danmark!

4 Likes

På vegne av det hele norske folk mister. Vi heier alle på Danmark :norway::denmark:

9 Likes

Heia Danmark! :denmark:
Heier selvfølgelig alltid på Danmark, milevis før Sweden :grin::+1:

3 Likes

Lykke til! Hva er det du har tilberedt til kveldens fest?

1 Like

Keeperen har lov til å bevege seg så lenge han er på linjen

Stekt ål? Heia Danmark :denmark:

3 Likes

Jeg skulle så gjerne sett gleden i Christian Eriksen sine øyne nå !!! :denmark::denmark::denmark:

3 Likes

Stegt ål med persille sovs og nye kartofler.
Ollllle ollle det er fandme flot bold hidtil

4 Likes

2-0 Saken er biff, saken er karbonade, saken er ertesuppe. Jeg håper England slår ukraine. Når det ikke er Norge så blir det Danmark.

2 Likes

Hurra ren ekstase - nu er der fest

7 Likes

Fantastisk gøy :wink::+1:

6 Likes

Her gikk strømmen siste 10 min og mobilen med 3 % strøm. Gratulerer til danmark!

3 Likes