Han 19åringen (Boku?) har vært et friskt pust i Belgia angrepet
Blir en artig 2.omgang nå!
Han 19åringen (Boku?) har vært et friskt pust i Belgia angrepet
Blir en artig 2.omgang nå!
Det var da som faen for en fotball de plutselig begynte å spille da? Total dominans nå i 75 minutter. Beste kampen å laget jeg til nå har sett. Fortsetter de sånn blir det gull.
Spørs hvor lenge Doku blir i Rennes etter den kampen her😎
Tenkte det samme, for et beist
Rå den dansefot fint hans, dro den tre på rappen, synd han ikke fikk ned skuddet bittelitt
Pffff……å nå ligger dem som fluer. Typisk Italia de siste 5 men felfortjent. Rundspilt Belgia i 90. Dessverre. Så ikke den komme.
Det er veldig synd, sett mye av det i dette EM, og rent taktisk er det forståelig, det skaper jo enormt mye frustrasjon hos motstanderen, men kjedelig for oss som ser på…
Om man ser kynisk på det, er Italia helt rå til å holde på ledelsen sin. Et bytte her, få litt mer vondt av den taklingen der. Blir så hakkete spill på slutten at Belgia ikke får noe flyt i det hele tatt.
Hvad skete der lige for at Spaniens målmand fik lov til at danse rundt under straffesparkene i går?
Alle hans redninger skulle jo være taget om skuffende - jeg forstår godt hvis sweitz følte sig bort dømt.
Er ved at gøre klar til en meget spændende kamp som starter her kl 18.
Olllleeee kom så Danmark!
På vegne av det hele norske folk mister. Vi heier alle på Danmark
Heia Danmark!
Heier selvfølgelig alltid på Danmark, milevis før Sweden
Lykke til! Hva er det du har tilberedt til kveldens fest?
Keeperen har lov til å bevege seg så lenge han er på linjen
Stekt ål? Heia Danmark
Jeg skulle så gjerne sett gleden i Christian Eriksen sine øyne nå !!!
Stegt ål med persille sovs og nye kartofler.
Ollllle ollle det er fandme flot bold hidtil
2-0 Saken er biff, saken er karbonade, saken er ertesuppe. Jeg håper England slår ukraine. Når det ikke er Norge så blir det Danmark.
Hurra ren ekstase - nu er der fest
Fantastisk gøy
Her gikk strømmen siste 10 min og mobilen med 3 % strøm. Gratulerer til danmark!