Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

EM i Fotball 2021

I 86’ spilte vi Danacup å kom til kvarten med Åssiden If å sneik oss inn med dansk elefant øl på pubene da låta vi er røde vi er hvite kom 16 år gamle. I 92’ gikk vi inn porten på Roskilde festivalen å pearl jam spilte, mens nirvana var neste ikke nevnt på plakaten å slo igjennom da dommeren blåste av kampen mellom dk å Germany. Jeg håper av hele mitt hjerte av de lagene som står igjen at Danmark tar gullet.

6 Likes

Heia Danmark, håper våre danske brødre går hele veien! :denmark::denmark::denmark::denmark:

5 Likes

Høh, var også i Danacup 1986… :slight_smile: :beer: :soccer: :soccer:

1 Like

Var full som 16 åring i Løkken du å da eller? :wink: Gode tider :denmark:

Så er det vigtigste klar til i morgen kl 2100.

5 Likes

Tja…hva skal’n si. 30-70 snakker for seg selv, men de mangler den siste stikkeren. En slurv å farlig kontring så leder plutselig Italia 1-0. Ikke spilt på kampen, men håper Spania tar det fordi jeg ser på danskenes mulighet som større hvis de slår england i morgen mot Italia. Fin 1. omgang.

1 Like

Egentlig en veldig artig kamp. Spania spiller jo egentlig fletta av Italia, men er samtidig helt elendig til å forsvare seg, som gjør at Italia får noen gigantiske «gratis sjanser» :stuck_out_tongue:

Hahah

1 Like

Værsegod! Faen, men ok. 30 igjen.

Smukt mål

1 Like

Heia Danmark :clap::partying_face:

7 Likes

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿

2 Likes

Kommentator 1 “It’s a clear and obvious mistake, ref what do you think”
Dommer-kommentator: “It’s a clear and obvious mistake, he will call it off”

a few moments later…
K1: IT’S A GOAL THAT SHAKES A NATION!
Kommentator 2:“I mean it’s a dreadful penalty…”
k1- “Who cares?!We deserve it” :laughing:

3 Likes

Trist at EN dommertabbe skal ødelegge en fantastisk fotballkamp i løpet av 120 min når man i tillegg har video for det der var faen ikke mye straffe.

4 Likes

En av flere billige straffer i EM, men ingen tvil om at England var det sterkeste laget. Og de fikk ikke en relativt klar staffe tidligere i kampen.

4 Likes

It’s diving home :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting: :face_vomiting:

2 Likes

Var en klar straffe til Kane som de ikke fikk

1 Like

Ja, det stemmer. Kane ble snytt for en straffe. Synes ikke England ser ut som en EM mester, så normalt bør Italia slå dem i finalen.

Synes synd på danskene som ryker på et uheldig selvmål og en hårreisende idømt straffe i mot (hvor var VAR?). For et mesterskap Danmark har levert, vanvittig sterkt.

England vinner totalt sett fortjent med sin dørgende kjedlige stil, som de har holdt hele mesterskapet. Southgate legger lista med å ta ut Grealish igjen for å trygge ledelsen, som hadde fått en halvtime på banen. Og jeg tror de vinner hele greia, er noe veldig solid over de i år.

1 Like

Ja ja, så gik den altså ikke længere. England var klart stærkest, især da vores bedste spillere løb tør for energi, så har vi simpelthen ikke en “bredde”, der kan matche deres. Lidt tyndt straffe måske, men det skal ikke være nogen undskyldning.

Mange tak for den flotte support herinde, håber jeg får lejlighed til at gengælde det i fremtiden :hugs:

17 Likes