Det må i så Fall bli i damefotball:joy:
Veldig trist at dommer ikke vurderte straffen via VAR, eller at VAR ikke ba dommer se på skjermen.
Det var minimal kontakt såvidt jeg kunne se, og Sterling gikk i bakken ganske lett. Engelskmennene er jo enige i at det var tynt, er mange som tweeter “whatever, det viktigste er at vi er videre”
That’s football
Ja det var trist at dommeren ik selv gik ud og så var billederne, for der var jo ikke kontakt.
Skamligt med brugen af laserpen også, Laser mod Schmeichel: Pierre advarede dommeren tidligt – Ekstra Bladet
Men alt i alt så er det jo fodbold fantastisk når man vinder og frygtelig når man taber.
Jeg vågnede i hvertfald med hovedpine under et tæppe ude på terrassen, men den del var nok ik blevet meget bedre af sejr.
Fotballen er ødelagt for meg. Denne filmingen og juksingen er en av grunnene. Mange år siden jeg gadd å følge mye med. Ser landslaget, men vi blir sikkert snytt om vi havner i et mesterskap igjen vi også.
Synes VAR har gjort at det bare blir flere kontroversielle avgjørelser, ikke færre. Har blant annet gjort at det har eksplodert med billige straffespark.
En håpløs oppfinnelse som burde blitt avskaffet.
Synes det er helt greit at det ble straffe. Er enig i at det ikke var straffe, men samtidig er det greit at den står når det først ble dømt. Synes VAR skal brukes til å omgjøre dømming i tilfeller der dommerne er helt på bærtur, ikke når han feilvurderer hvor stor kontakt det var mellom partene i tilfeller hvor det er kontakt (slik som i går). Noe av sjarmen med fotball er at det ikke skal være helt klinisk.
Noe av sjarmen er at man tar bort var!!
Hvem heier folket på da? Personlig synes jeg Italia har spilt veldig gøy fotball gjennom hele mesterskapet. England spiller veldig konservativt - tar lite risiko.
Heia Italia!
England 🏴
Heia Italia !
… fordi f*** England
Er det egentlig noen som heier på Italia fra Norge. ?
Heia England…!
Jeg heier på Italia etter at Sterling tryed and succeeded to dive home fotball mot danskene.
To kanonbytter der.
Heftig å la en 19 åring ta siste straffe i en EM finale
U still not KANE do it!!
Tenkte på det før de tok straffene, det hjelper jo ikke på selvtilliten å ikke ha spilt mer enn 30 sekunder av kampen. Rashford er normalt veldig god til å skyte straffer, men når du føler deg som en benksliter så skal selvkontrollen være rimelig solid for å levere 100 prosent på en avgjørende straffe forran nærmest fullsatt stadion.