Det store spørsmålet er jo hvor mye de er forsinket . Jeg tenker også at det blir utrolig mange releaser i forbindelse med nye consoler så kan være veldig vanskelig å få oppmerksomhet i q3/q4 i år. Det jeg misliker mest med denne utsettelsen er hvordan det blir gjort og ikke minst hvordan Lars W. reagerte når han fikk spørsmål rundt forsinkelsene. Jeg misliker når man sniker inn små endringer i ordlyd rundt de 2 AAA releasene i sist qpresentasjon , så endrer det til at neste AAA ikke blir i år alikevel og deretter virker sur og irritert når man får spørsmål om det. Jeg tenker også at det er en fare for at Biomutant ikke kommer i 2020 men i q1 2021 ( som fremdeles er release i dette regnskapsåret ).
Jeg tror uansett at dette kvartalet kommer til å bli bra. Snowrunner selger bra og det samme ser det ut som om deep rock galatic har gjort. Jeg regner også med at Satisfactory kommer på steam i dette kvartalet og tipper det kommer mer info om hva som kommer framover i juni. Før jeg rekker å bli skuffet over en eventuell ny utsettelse av Biomutant regner jeg med at Lars W. har gjort noen bra oppkjøp slik at jeg ikke blir så irritert over utsettelsene