Originalet sålde 3 miljoner+
Ser greit ut på steam nå . #1 og 93% positive
Ja, dette gikk over all forventning! Så noget blandet ut da spillpressen begynte å reviewe, men spillerne er godt fornøyd tydligvis, og det er tross alt det vikigste!
Da har Satisfactory snart vært 1 måned i toppen på GTS ( #5 nå ) og det er mye bedre enn jeg forventet. Jeg håpte egentlig på noe tilsvarende Metro på steam
1,3 m solgte.
360k på steam, resten på egs
Jeg hadde nesten trodd det skulle ha solgt litt mer enn 360k selv om jeg ikke er misfornøyd med 360k på en måned. Ligger nå som #2 på gts med 9499 reviews/96% positive.
Same. Ikke at jeg er misfornøyd, men hadde kalkulert med bedre salg sett ut fra reviews/listeplasseringer både her og på gamstat-tallene til Svampebob.
Så 36 salg pr review? Uvanlig lavt? Eller ny norm etter at de la om?
Ikke utenkelig at det er ny norm . Spongebob har 4188 reviews som da gir ca 150k salg og steamspy sier 100k-200k. Desperados III har 1730 reviews som gir 62k og steamspy sier 50k-100k
EDIT: Der var Satisfactory #1 så vi får håpe det selger greit en stund til.
“Lider” nok litt under å være så knirkefritt og vandedannende som det er også. Hvis det ikke er noe å klage på, bruker man heller 200 timer i spillet enn å reviewe. Normen er uansett helt klart lavere, men spill under “overveldende positive” ligger under den generelle normen der igjen.
Da jeg kategoriserte steam leaken tidligere, så fikk jeg disse tallene på reviewratio :
Mixed : 181
Very Postive : 163
Overveldende positive : 117
Nå lå nok den ratioen generelt for høy også, pga en del f2p spill, men uansett fint bilde på ratio vs rating.
Tror vi må oppgradere tallet litt. 9499 var fra kvelden 5.juli mens salgstallet ( 367601 ) er fra 30.juni . Tenker at ca 45 er relativt riktig. Er oppe på 12216 nå så da har det vært ca 209 reviews per døgn mellom 5.juli og nå. Med 45 salg per review er vi nå oppe på 550k solgte
Da nærmer det seg release av Destroy All Humans og spillet ligger nå som #9 på GTS. I tillegg har vi Satisfactory som #8 ( med 13191 reviews ) og Remnant som #10 .
Er det foresten andre som testet demoen til Destory All Humans ? Ikke et spill som jeg klarer å holde på med lenge men liker iallfall humoren i det.
EDIT: Liten update til desperados III :
EDIT 2 : The official Biomutant Discord channel is here!
EDIT 3 : Der var Destroy All Humans #1
Bare tre oppkjøp før jeg er ferdig på dritern før frokost, for en kjempe.
Scratch that. 8, Å T T E, oppkjøp.
Vedder en tier på at Lars sier “another stable q” …
"FIRST QUARTER, APRIL–JUNE 2020 (COMPARED TO APRIL–JUNE 2019)
Net sales increased by 81% to SEK 2,068.7 million (1,142.0). Net sales of the Games business area increased by 153% to SEK 1,622.1 million (641.3). Net sales of Partner Publishing/ Film business area decreased to SEK 446.5 million (500.7).
EBITDA increased by 148% to SEK 965.2 million (389.5), corresponding to an EBITDA margin of 47%.
Operational EBIT increased by 249% to SEK 711.8 million (204.0) corresponding to an Operational EBIT margin of 34% (18%).
Cash flow from operating activities before changes in working capital amounted to SEK 869.8 million (306.0).
Cash flow from operating activities amounted to SEK 732.3 million (441.3).
Earnings per share was SEK 0.26 (0.17).
Adjusted earnings per share was SEK 1.51 (0.51).
"
Flott rapport. Her bommer nok redeye. Traff på sf
Hvis ikke en bra rapport og 8 oppkjøp fører til solid oppgang så selger jeg alt i embracer og kjøper 5th planet games istedenfor !! (
please please, PLEASE gå rød idag Embracer