Fortsetter ned… Det selges helt vanvittige mengder.
Kjedelig med kjøpsanledning hver dag da Kanskje massiv shorting på gang?
Kan være.
Denne slår meg som treffende.
Fascinerende at kræsjen når de annonserer vaksine er jævligere enn kræsjen da viruset førte til lockdowns.
Hm, aksjen har jo gått voldsomt, veldig lenge. Men dette var et litt overraskende stort fall - vurderte å ta en post her, men avventer litt.
Under emisjonskurs. Ser ut som GSAG skal ut og ikke bryr seg stort om prisen.
Vet dere hvem som selger seg ut / ned? Må vel dukke opp en liten / gedigen kjøpsanledning når nedsalget er overstått…?
Si det, si det. Jeg har en grunnleggende tro på gamingaksjer uavhengig av corona og har kjøpt meg litt opp generelt også i dag. 50% cash nå. Jeg tror ikke at den økte spillinteressen faller over natten pga. en vaksine. Mange Meglerhus har også kursmål høyt over det aksjene omsettes for nå.
Syns det er kult at alle gaming-aksjer kollapser på likt. Ingen bunn i sikte, alt peker mot 0,-. Perfekte kjøpsanledninger over hele fjøla. Veldig spent på hvor langt ned vi skal.
Jeg har satset på en 3dagers.
dvs bunnen nåes idag. Med andre ord. jeg tar sikkert feil og bunnen er 40% lengre ned.
Køpt från 180 til 157,50. DONE
Mcap på 45 mrd, så er vel ikke direkte konkurspriset enda.
Jeg har også kjøpt litt i det siste, men nå stopper jeg nok for en stund. Egentlig fått det jeg vil ha på disse nivåene.
60+ mrd takk
Samma hær. Køpt det jag ska
Og hvor mye cash har de på bok, igjen? Nå har jeg vært ute av aksjegamet en stund, men denne dippen kan jo være god timing for meg å hoppe på igjen
Et spørsmål er jo om gaming sektoren er på vei ut og andre tar over. Det går jo gjerne i bølger. Embracer har jo pe ttm på snasne 177, så hvis ikke ting klaffer superbra, så blir det jo fort litt nedgang og da stopper det ikke med det første.
Ja altså jeg kjøpte meg inn her på dippen, dog litt tidlig. Selskapet er jo notorisk høyt priset, men de kan fort gjøre et kanonkjøp så er det glemt og det skal videre opp.
De har väl i runda slängar 10 miljarder tillgängligt till förvärv.
Senaste emin var på 162kr.
Nya analyser brukar komma få dagar efter rapport
Det er vel ren cash, eller? Så har de emisjonsmulighet på toppen av det?