Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Enad Global 7 (tidl. Toadman interactive)

Att någon har köpt 600k aktier och att någon har sålt 600k aktier utanför börsen :slight_smile:

Sold Out till Pax East. Även deras partners Rebellion och Team17

1 Like

26 sek hehehe

Verkar svårt att spränga 26

Men där var det någon som vill ha myyyyyycket!!!

1 Like

Det ser jo helt elendig ut. Er greia med Toadman at de skal spy ut så mange generiske titler de bare klarer for å satse på at noen av de treffer og selger greit? Jeg finner ingen kvalitet i noe av det de lager. Det var litt samme typen hype før de kom med Immortal Unchained også, som totalfloppet.

Av spillselskapene jeg ser på, så virker EG7 som en dude som har fått 100k og så går han for å kjøpe flaxlodd for hele summen. De kjøper og utvikler masse greier, men av det de har vist fram hittil er det ingenting som er over middelmådig.

3 Likes

Det er det jeg er skeptisk til med Toadman.
Organisasjonen ellers ligger til rette for suksess. Sold out og Petrol virker bra.
Men jeg føler de feiler på det de MÅ være god på, lage spill. Men får vente å se hva anitmatter klarer før jeg tar stilling til det.
Ser det på discord diskuteres hvor bra alt blir når de får penger til mer M&A, men å finne gode IP’er er ikke superenkelt. Har ikke embracer støvsugd markedet :sweat_smile:

1 Like

Ja, altså du kan bygge verdens største fabrikk og få inn masse pliktoppfyllende folk som kan stå ved maskinene og samlebåndene og jobbe hele dagen. Men de er bare ikke helt 100% sikre på hva fabrikken skal produsere ennå, eller om det er noe etterspørsel for produktene, men fabrikken bygger ut og ansetter likevel :smiley:

Kunne tenkt meg at man går litt mer i dybden på hva som faktisk utvikles her, for som gamer er jeg ikke interessert i noe av det jeg har sett hittil.

1 Like

Det var et gamingseminar for et par år siden hvor det var 2 CEO’er som mente at de kunne lage spill bedre,raskere og rimeligere enn alle andre. De var CEO i henholdsvis Toadman og Nitro . Hvis man ser på hva de har levert av spill etter dette så føler jeg de ligger på samme nivå. Selv om spillene ikke har vært verdens beste har det uansett vært mulig å gjøre sykt gode trades i begge aksjene.

Synes jo det som de har gjort med oppkjøpene ser interessant ut men er fremdeles ikke overbevist om at dette blir det nye embracer eller stillfront. Hvis man ser på Stillfront så har de gjort mange gode oppkjøp hvor de på kort tid får bra synergier mellom studioene. Embracer har vel i de fleste tilfellene kjøpt studioer som de har jobbet med i flere år og de har dermed hatt bra kontroll på hva de har kjøpt. Blir interessant å se hvordan Toad/EG7 utvikler seg som selskap i 2020 og er overbevist om at vi får store bevegelser i aksjen både opp og ned :slight_smile:

3 Likes

NUMMER 1

Google translet.
Att slåss mot nazistiska zombies tills resterna flyger - det är mer eller mindre det enda målet i “Zombie Army 4: Dead War”. Men det är just detta enkla koncept som gör skräckskytten så tilltalande, som nu visar sin skräck på nummer ett på de officiella tyska Xbox One-listorna, som bestämts av GfK Entertainment. Den döda växer till fjärde platsen i PS4-rankningen. Premium-upplagan av “GTA V” och action RPG “Dragon Ball Z: Kakarot” ger silver och brons (Xbox One) eller guld och silver (PS4).

Nummer 1 eller 4?

Edit: Nevermind :smiley:

1 Like

1 fucking miljon aktier bytte händer

1 Like

Ingen som har tankar ? 600k förra veckan och 1000k denna. Stor HAJ påväg in.

1 Like

Inne @Christian ?

Evt en stor hai på vei ut?

Spørsmålet er litt hva de skal tjene penger på ? blir liksom kun hype.

1 Like

Nei, sitter mest i cash og lurer på hva jeg skal gjøre :slightly_smiling_face:

1 Like

Eller haj påväg in mr @Evilfreud :wink:

Trodde du satt 100% i Kitron :wink: