Som Penser skriver, så er de i ferd med å ta et steg bort fra den diversifiseringen de begynte på. Petrol gjør mer internt arbeid, WFH skaleres ned og Soldout ser ut til å satse enda mer mot større co-finansierte prosjekter. Gjør at premien kan bli enda høyere til slutt, men at risikoprofilen endres en del. Det vil jo isåfall bli enda viktigere å gjøre seg opp en mening om kvaliteten på deres egne studioer. Jeg personlig rører ikke noe før jeg ser hva Antimatter har kokt sammen, sett i lys av historien så ser de litt vassere ut enn Toadman studioet. Blir uansett spennende å se hva det hele ender opp med til slutt, de skal ha for ambisjonene.
Funcom skulle vel ha deltatt i utgangspunktet, vet du om de deltar til tross for budet fra Tencent?
De er borte fra siste agenda ser jeg iallefall.
Da var padden passert MCAP til funcom.
Redeye har 34kr kursmål ved Bull case, 28kr ved Base… Her er det altså forventninger laaaangt over det mest optimistiske Redeye har klart å forestille seg. Kursen nå er 42!!!
Penser bank, går litt inn på dette med den økte risken i sin oppdatering nå. Senker også estimatene.
«Ökat fokus på egna titlar sänker estimaten»
EG7 står imot coronapanikken langt bedre enn andre spillaksjer. Denne ene spillaksjen er altså uberørt sammenlignet med f.eks Stillfront, Embracer, Remedy osv. Noen som kan forklare hvorfor? Den er langt over bullcaset til Redeye, men holder seg likevel høyt til tross for børskollaps. Er dette magi?
Tror nok storfisken som hadde gjort det stort i Embracer betyr mye og at mcap er ganske lav i absoluttverdi samt at svenske tradere trenger en ny starbreeze-lignende aksje som de kan herje med småsparerne i.
Er dårlig for businessen å la EG7 falle ja, bedre å bruke litt penger på holde den oppe.
Är det rapportering idag eller har jag misstagit mig? Nån som vet när de skall presentera?
Mener noen på discord skrev det var utsatt grunnet Corona.
Jag kollade precis på hemsidan, där står det 27/3. Konstigt att de inte uppdaterar där
Spännande att se mer info om kommande spel nu under april mnd:
Mycket triggers nu i april och Q2
Årsredovisning för den intresserade.
Verkar vara många här som missar potentialen med EG7. Men de är långt ifrån försent.
+20 projekt varav 10 släpps i år.
April kommer reveala mer av Evilvevil, 83 och Anubis.
EG7 köpte tillgångarna i gamesessions.com och nu verkar de som den kommer igång den här månaden.
Bolaget signalerar även för kraftig tillväxt i Q2. Förvärv på G?
Bolaget gjorde 135 msek i omsättning (jan-feb). Redeye räknade med 128 msek för hela Q1…
Bolaget går från klarhet till klarhet. Smäller till snart.
Titta på free floaten med… minskat ytterligare då större investerare tagit plats.
Någon som har nån misstanke om när i april de släpper nyheter -har de planerat/skall delta på nåt event etc?