Fin måte å si det er forsinket på
Fin måte å si det på ja
“I am very positive that the developers are now given the opportunity to further fine-tune No Straight Roads at the same time as Sold Out can focus on an even better marketing campaign.”
Hvilken formulering var det funcom brukte igjen ofte? “fine-polish”??
CE:“The Company considers that making sure Conan Exiles is of high
technical and gameplay quality is important to the success of the
game and its business.”
TSW:
Feedback from hands-on press events and beta testing has proven very positive, and Funcom intends to spend the additional development time focusing on polish and tweaking to maximize the potential of the game. The beta feedback so far is showing very positive reactions to core game features such as the role-playing systems, combat, missions, dungeons, story and immersion. Among the beta testers surveyed, almost 9 out of 10 say they will play the game at launch.
Inn å lyssna!
Missade streamen igår, nån som såg och kan berätta om det var nåt nytt/spännande som kom fram?
Den var 8min lång och meningslös. Förinspelad
Tack för info!
Brått var ikke EG7 spesielt hot lenger?
Kanskje da du bør kjøpe deg inn ?
Skulle gjort det hvis ikke alt de har vist fram hittil ser ut som skrot.
Foreløpig har jo kursen bare gått opp på at de skulle investere penger i å kjøpe altmulig. Men ser hypen rundt selskapet har dødd helt ut på discord også.
https://store.steampowered.com/app/1158970/Westmark_Manor/
Har raket inn hele 7 anmeldelser på en uke.
Mer enn forventet ?
Hmm, merkelig visning av link. Uansett NSR demo ute på EGS nå, full release alle plattformer 25.08
Siden denne virker å være helt ute i kulden omdagen så har jeg begynt å plukke her. Er ganske mye triggere og det slår meg at det er lite selgere ( jeg har drevet å fisket aksjer i 2uker snart).
Lånte litt info fra @antzzo runt hva som kommer.
- 6 interna spel i produktion (Evilvevil först ut Q420)
- 6 förlagda spel släpps 2020
- Ytterligare 4 oannonserade spelsläpp kvar för 2020
- 170 msek cash + 280 msek bond + mandat att emittera 92 miljoner aktier till förvärv. Ett större förvärv på gång
Så neste spillslipp i August og et oppkjøp som kan meldes når som helst.
Hvor kommer 170MSEK cash fra? Q1 sier 57MSEK. + verdien på obligasjon som er oppført som 220MSEK. @antzzo?
Og hva gjelder oppkjøp. De har kapital til å gjøre det, men at det “er et på gang” er vel bare spekulasjoner fra @antzzo.
Pirker litt mer De mandat til å emittere 89M aksjer. 35M aksjer utestående nå, maks 124M.
Edit: nå skjønner jeg tallene til @antzzo. Cash er 170M fordi de emitterte 3,8Maksjer i april til 120MSEK.
Dette har de utalt selv.
M&A team
involved in several dialogues mean that we see
good conditions for further acquisitions during the
year. We find that the acquisitions of Sold Out and
Petrol have significantly increased the interest in
joining our group
Dette da, sikkert?
Da er jeg med, så bare noen på twitter som skrev at det var antakelser.