Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Enad Global 7 (tidl. Toadman interactive)

Det hadde jeg ikke fått med meg, er EvilvEvil utsatt? Så det var endret fra release Q3-Q4 til More info Q4 nå i siste rapport. Så 2021 lansering der også?

Sold Out release i går.

https://store.steampowered.com/app/1232010/Radical_Rabbit_Stew/

1 Like

Økte med 25% her idag. Føler denne får altfor lite kjærlighet.

Hva skal man forvente av de titlene som Sold Out er publisher for ? Har sett på noen av de og føler at nivået stort sett er lavere enn det Funcom hadde med Conan Unconquered.

BTW, jeg har aksjer i EG7 så har lov til å være negativ!! :wink:

2 Likes

Jeg eier ikke, så jeg tør ikke uttale meg om pipelinen til Sold Out…
Jeg er ingen indiekjenner, så aner ikke om det finnes potensiale i disse prosjektene, men om ikke noe ekstraordinært skulle skje regner jeg med det selger i linje med produksjonskostnadene, lavt.
Det er vel NSR det er knyttet visse forventninger til, også pga at de har lagt inn en grei sum penger her. Sikret seg en fallskjerm med EGS-deal. Kommer mye an på hvordan dette slår an i asia i presume, virker rettet mot dette markedet. (malaysia,singapore ref. trends)

Håp om at det selger bedre enn CU iaff : :slight_smile:

1 Like

NSR ser relativt sært ut(men mye bedre enn noen av de andre spillene til Sold Out ) så ikke utenkelig at det kan slå an i asia. Når man ser på radical rabbit stew så har det 4 reviews og peak på 10 spillere. Uansett hvor lav investeringen så ser jeg ikke for meg at de klarer å tjene noe på dette spillet. Virker nesten som om de satser på å få “volum” på slike investeringer og håpe at en av de slår til. Treffer de litt med et spill så dekker jo det en hel haug med slike småinvesteringer.

Jeg er litt enig, alternativt så er investeringene veldig små.

Jeg er dog mest spent på evilvevil siden det er en litt større tittel.

Tror dette kommer til å dra inn litt mer enn f.eks Radical rabbit stew ( 10 reviews nå) og Westmark Manor ( 16 reviews ).

2 Likes

Blir nok det mestselgende spillet for EG7 neste år. Bra signering!

Kommer ikke dette iår da?

Jeg er jo gammel og ser dårlig men fant ingen dato så kan jo i teorien komme neste år (selv om det er mulig at det kommer i år ).

https://www.team17.com/introducing-overcooked-all-you-can-eat/overcooked-all-you-can-eat/

Redigerte innlegget mitt p skrev kanskje det kommer i år, men ble ikke lagret ser jeg. Står ingen dato nei. Og team 17 skriver coming soon.

1 Like

Alltså merparten som vi vet om signades ju när inte EG7 ägde SoldOut. 2.7 miljoner pund på 7 projekt varav lejonparten gick till NSR . Så såklart man inte kan ha några stora förhoppningar på övriga. De hade ju inget kapital, vilket de har nu. Lär komma större framöver. Men gestalt och NSR ser jag fram emot. Många i steam gruppen och många följare på twitter kontot . Utvecklarna av spelet är väldigt stora i genren.

Rabbit tror jag ingen hade förväntat sälja. Bra att de fått erfarenhet att släppa på 4 plattformar samtidigt

NSR tror jag kommer sälja 200-500k första året.

1 Like

Ny melding som kom idag:

ENAD GLOBAL 7: CYKELSPELET DESCENDERS LANSERAS 25/8

STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Cykelspelet Descenders, som förläggs av Enad Global 7:s dotterbolag Sold Out, kommer lanseras den 25 augusti på Playstation 4. Titeln kommer lanseras på Nintendo Switch senare i år.

Det framgår av ett pressmeddelande.

Börsredaktionen +46 8 51917911 https://twitter.com/Borsredaktion Nyhetsbyrån Direkt

3 Likes

@pdx … det er bittelitt irriterende at man ikke får preview på twitterlinker

1 Like

Har en fiks i sikte! :smile:

2 Likes

Ganske bull melding

2 Likes

Indeed!!! Blir spennende måneder🚀

2 Likes

Nice

1 Like

Dette var vel annonsert allerede i 2017?
Eller var det bare PC varianten kanskje?