Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Enad Global 7 (tidl. Toadman interactive)

Den ble børsmeldt idag, såee nei

1 Like

Ikke akkurat breaking news.

2 Likes

@Konamixx och @Onns love EG7 :wink::smile:

Alltid noen baisere

1 Like

Ganske bra å signere noe for ps5 i 2017 ass

1 Like

Första artikeln från 2017 var för Planet Coaster PC

1 Like

Twitter VM om EG7 nu. Luktar pump :blush:

1 Like

La merke til det der. Det jeg ikke skjønner helt er timingen. En rapport som bør forventes å være sådær kommer opp om to dager, og det “eneste” som kan redde den er melding om oppkjøp. Hadde vært mer naturlig å prøve å løfte den etter rapporten inn mot spillslippene i mine øyne, men så er jeg ingen monstertrader heller. Thoughts?

1 Like

Mmm vänta på rapport är smart här. Kommer det inget förvär i samband med rapport bör den mest troligt gå ner.

Ja, har ikke full kontroll på rapporten, men jeg har forstått det slik at den ikke blir noen høydare, var derfor jeg lurte på hvorfor det er påfallende mange som tydligvis har begynt å vist stor interesse for bolaget nå i helga. Hva er strategien? Noe som har kommet ut? Robin blitt spottet på en yacht utenfor Karlstad med Tim Sweeney?

1 Like

Ingen vet gissar jag på eller läcka. Flera av de som twittrat är klassiska pump dumpare. Konstig hela grejen som sagt

1 Like

Release i dag :

2 Likes

Var då ? Epic ?

Er vel Epic eksklusive ja.

Vilken jävla dump

Detta blir spännande. Alltid kul med EG7 live. Är den livesänd eller förinspelad, är Robin förbered, ska det hypas…m.m :blush:

FÖRVÄRV!

Må vara läcka med tanken på Twitter hypen. SNUSK

Rapporten var ikke så ille heller. Faktisk overraskende mye bedre enn jeg trodde den skulle bli.
Eneste som stod seg ut var den store cashburnen, men det ser hovedsaklig ut til å være knyttet til endring i arbeidskapital, og da økte kundefordringer. Fra nyttår har de økte kundefordringene med 50% mens leverandørgjelden har vært stabil.
Ikke direkte bra bruk av arbeidskapitalen, men får man drevet inn dette er det jo gode greier.

1 Like

Från Twitter

Greit driv i denne for tiden. Har brutt opp av et triangel med tak rundt 44-45. Potensial opp mot 70