Hva innebærer dette egentlig? Planla de en emisjon, men ble ikke enige om prissettingen?
De trengte ikke Norne da 🤷
Market making, som i å tilby salg og kjøpskurs / volum ??
Har ikke vært aksjonær siden 2017, nå skjer det mye i selskapet, det er jo ingenting igjen av det gamle Bergen Group.
Hva tenker dere om å kjøpe på 1,10 området? Kommer det flere emisjoner/oppkjøp med høyere rabatter? De mangler 400-900 mill i for å nå omsetningsmålet 2-2,5 mrd. Virker som det må et voksent kjøp til for å komme i mål, og da blir det kanskje emisjon til 10-20% rabatt, altså godt under 1kr.
Har begynt å kjøpe meg opp i denne, synes spesielt det siste kjøpet er svært interessant. Det er ett selskap som er innen landbasert og har kontrakt med Salmon Evolution som har sagt at de skal bruke denne teknologien i andre prosjekter også
Emosjoner tror jeg de kommer til å roe ned
Da tenker jeg at det toget har gått for lengst. Med litt flaks får du den for 1.75-1.8 i dag, så må du løpe etter aksjene.
RT kurs er 1,18kr, ikke 1,8.
Mea culpa!
Mente så klart 1.175 - 1.180.
Endúr ASA: Potensielt oppkjøp
Litt igår, litt idag.
Det kommer flere muligheter her, det er ikke direkte en stabil aksje
Godt mulig men da vi ikke kan spå fremtiden så er det like sannsynlig som at den går opp til 3,- og aldri under 2,- igjen. I dag er den i alle fall opp 5% på en rød børs.
Jeg har kjøpt meg inn her i det siste selv, mye pga satsningen inne landbasert og at jeg har aksjer i salmon evolution der Artec er med på prosjektet
Ikke dumt å investere i Endur på disse nivåene, spesielt når de utvider og satser på vekst.
Det kan også hende av vi kommer til å se mye volatilitet framover da børsene fortsetter å korrigere. Da er valget å trade aksjen eller bare låse den i skuffen som en langsiktig investering og la børsene gå sin vante opp-og-ned gang.
Denne blir lagt i skuffen, tror satsningen innen landbasert blir veldig stor i årene som kommer. Greit å være tidlig ute
Enig. Et annet selskap som er verdt å nevne når vi først snakker om å låse-i-skuffen-aksjer er VOW. Lykke til !
Den har jeg sett på, men synes den har gått mye. Skulle utnyttet muligheten de siste dagene, for tror den blir bra også
2 andre legg i skuffen aksjer, Cloudberry og Salmon evolution, eier i begge. Kan være verdt å ta en titt på de begge
Se også på HUDL. Lite kjent med masse potensial.
Det skal jeg gjøre, men denne er vel ganske kjent i markedet? Gått fra 2kr til 6,50 på svært kort tid, er det noe annet enn forventninger som står bak det?