Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Endúr (ENDUR)

Da tenker jeg at det toget har gått for lengst. Med litt flaks får du den for 1.75-1.8 i dag, så må du løpe etter aksjene.

RT kurs er 1,18kr, ikke 1,8.

Mea culpa! :slightly_smiling_face:
Mente så klart 1.175 - 1.180.

Endúr ASA: Potensielt oppkjøp

@Salamis Håper du rakk å hamstre i går

Litt igår, litt idag.

Det kommer flere muligheter her, det er ikke direkte en stabil aksje :slight_smile:

Godt mulig men da vi ikke kan spå fremtiden så er det like sannsynlig som at den går opp til 3,- og aldri under 2,- igjen. I dag er den i alle fall opp 5% på en rød børs.

Jeg har kjøpt meg inn her i det siste selv, mye pga satsningen inne landbasert og at jeg har aksjer i salmon evolution der Artec er med på prosjektet :slight_smile:

Ikke dumt å investere i Endur på disse nivåene, spesielt når de utvider og satser på vekst.
Det kan også hende av vi kommer til å se mye volatilitet framover da børsene fortsetter å korrigere. Da er valget å trade aksjen eller bare låse den i skuffen som en langsiktig investering og la børsene gå sin vante opp-og-ned gang.

Denne blir lagt i skuffen, tror satsningen innen landbasert blir veldig stor i årene som kommer. Greit å være tidlig ute :slight_smile:

Enig. Et annet selskap som er verdt å nevne når vi først snakker om å låse-i-skuffen-aksjer er VOW. Lykke til !

1 Like

Den har jeg sett på, men synes den har gått mye. Skulle utnyttet muligheten de siste dagene, for tror den blir bra også :slight_smile:

2 andre legg i skuffen aksjer, Cloudberry og Salmon evolution, eier i begge. Kan være verdt å ta en titt på de begge :slight_smile:

Se også på HUDL. Lite kjent med masse potensial.

Det skal jeg gjøre, men denne er vel ganske kjent i markedet? Gått fra 2kr til 6,50 på svært kort tid, er det noe annet enn forventninger som står bak det?

Fire nye kontrakter til Endúr-datter

HUDL har nettopp holdt presentasjon av sitt samarbeidsprosjekt med en av verdens største banker pluss en haug med investorer og potensielle kunder til stedet.
Men tilbake til Endúr. 10% opp nå! :rocket:

1 Like

Takk for svar :slight_smile:

Små kontrakter, men alt hjelper på :slight_smile:

1 Like

Endúr ASA - Christine Skogholt Amland tar over som leder av Endúrs datterselskap, Installit

Endúr ASA: Changes to board of directors