Endúr ASA - Flagging
Kjøpte ikke Tigergutt nettopp 1mil aksjer ?
Fra hva jeg kan se, basert på aksjonærliste 26. Jan sjekket mot dagens børsmelding.
Tigerstaden + ca 8 mil aksjer
Songa + 7 mil aksjer
Handeland - ca 11 mil aksjer
Tigerstaden Marine kjøpte, Tigerstaden solgte. Omtrentlig samme
Songa kjøpte tidlig i perioden, men ingen på topp kjøper kjøper Handeland sine, altså siden ca 1 mars.
Oi, ingen på topp har kjøpt på 12 dager… God grunn til å selge…
Når 62 millioner aksjer muligens skal bytte hender og ingen på topp tar imot, ender det muligens med litt kursfall. That’s all I am saying, kompis.
Endúr ASA - registrert kapitalforhøyelse
Correction: Endúr ASA - New share capital registered
Korrigering: Endúr ASA - registrert kapitalforhøyelse
Endúr ASA - New contract to BMO Entreprenør
Ligger an til å få kontrakt… Så klart, når man ligger 5 millioner under nummer 2 så skulle jo det bare mangle…
Nå har Songa/Blystad kastet seg på salgstoget sammen med Handeland, og det er fremdeles ingen på topp som tar imot. Det blir spennende å se hva som skjer fremover…
Handeland på vei helt ut, fare for at kursen skal videre nedover. Kjøpere får tak i aksjen billigere og billigere, hva tenker folk om Endur ?
Skarvelandfamilen blir skviset ut av styret. Nå er det usikkert om Endur skal kjøpe opp enda et selskap i år, men med dette salgstrykket fra Handeland blir det ihvertfall vanskeligere å finansiere via emisjon.
Tror det er best å sky unna denne for nå. Songa kan også begynne å lempe ut aksjer for alvor. Hortulan med sine 3 millioner solgte seg vel nesten ut i slutten uken.
Jepp, siste aksjonærliste viser at Songa lemper ut…Handeland forsetter som før…Det ser ut som om at nesten 100 millioner aksjer gjenstår…
Har ikke Songa Lock-up avtale på de 50.mill aksjene?
Kun hans private han selger nå som ligger på 7-9.mill aksjer?
Jeg kan ikke finne noe sted at Oceanogjengen har lock up på sine aksjer som de fikk gjennom fusjonen. Det kan være de har lock up på emisjonsaksjer, kanskje noen kan sjekke…
BMO, Artec, og Marcon har lock up på 24mnd tror jeg.
Har noen oversikten?
− 1/3
–
6 months from closing
− 1/3
– 12 months from closing
− 1/3
– 24 months from closing
Er avtalen for BMO, Artec og Marcon
Kan ikke se noen plass at oceano har en slik avtale, men om de har det vil 1/3 av vedelagsaksjene nå være omsetbare da sluttføring var i midten av oktober
PR DD er det kun Handeland som selger aksjer, men.
Hvilken andre muligheter har Endur ved tanke på at Handeland pøser ut aksjer, hele situasjonen er ikke veldig heldig, men. Sånn som jeg ser det akkurat nå er dette veldig negativt, ingen av topp 20 kjøper de og ingen nyheter blir meldt. Dette kan ende langt under kronen om det fortsetter?