Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Endúr (ENDUR)

Endúr ASA - Notification of trades, week 13 2024

ATH for nye endur, en av mine favoritter på ose nå, opp over 80 % etter refinansieringen i starten av 2023. Sikkert mye pga litt blest i FA der Kongslie snakker om sine favoritter og opererer med verdi på 95,- per aksje dersom man summerer delene. Analysen er vel strengt tatt gammel men i slike mindre populære aksjer kan man dra nytte av at mange får øynene opp gradvis.

3 Likes

Endúr ASA - Notification of trades, week 14 2024

Endúr ASA – Option exercised for Endúr Maritime

1 Like

Oppgradering/vedlikehold av forsvar, etterslep på vedlikehold av infrastruktur, milliardsatsninger på landbasert oppdrett, er det noe selskap på Oslo børs som sitter mer midt i smørøyet enn dette?

1 Like

Endúr ASA - Notification of trades, week 15 2024

Endúr ASA - Notification of trades, week 16 2024

Endúr ASA – Annual Report 2023

Endúr ASA - Notification of trades, week 17 2024

Endúr ASA – Notice of Ordinary General Meeting 2024

Endúr ASA - Invitation to presentation of Q1 2024 financial results

Endúr ASA - Notification of trades, week 18 2024

Endúr ASA - Contract award

Endúr ASA - First quarter 2024 financial results

Endúr ASA - Contract award Repstad

Med kurs 54,- er den opp 100 % siden refinansieringen, og da jeg valgte å satse en del her, så en liten personlig feiring blir det også. Det tok ca 14 måneder. Med q1 har vi fire rullerende kvartaler med refiansiert selskap. Resultatet forbedres, ikke overraskende, en god del, fra -27 til +16 mill. Men mye mer interessant blir det i 2h 2024, når prosjektene til artec kan inntektsføres, og inntektene vil øke “substantially” som Jeppe skriver i rapporten. Så jeg blir med videre.

1 Like

Endúr ASA – Minutes of Annual General Meeting

Endúr ASA - Notification of trades, week 20-21 2024

Endúr ASA - Notification of trades, week 22 2024

Skagen jaktet etter uuu-aksjer, der den ene u’en var “underanalysert”. Endur scorer bra på disse kriteriene. Men den blir gradvis mindre og mindre underanalysert. Nå følger SEB på med kursmål 65,-. Også de legger vekt på sterk fri kontantstrøm, som er mye av hemmeligheten til at denne kan være “undervurdert”, i tillegg til at den er “upopulær”, som man ser om man gidder å skrolle tilbake til grumset som ble skrevet her for noen år siden.