Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

ok :wink:

Thin har det med og blive kraftigt manipuleret og ordrebillede kan ændre sig i løbet af sekunder, råder dig til og følge med på det tekniske og læse dig op på HO da der er mange med gode kendskaber, Thin er for min del den aktie jeg har tjent flest penge på at trade

Held og lykke videre

1 Like

Det har jo kommet inn noen gode nyheter, og det er vanskelig for teknisk analyse å forutse (hvis ikke det har vært innside-handel)

10/12-2015 08:30:00 THIN Thinfilm Begins Delivery of NFC OpenSense to Key Customers (GlobeNewswire)

22/12-2015 08:30:00 THIN Jones and Thinfilm Create ‘Smart Packaging’ Solution for Top Pharmaceutical Brands (GlobeNewswire)

23/12-2015 08:30:00 THIN Thinfilm Receives Funding to Help Create Open-Source “Internet of Things” Platform (GlobeNewswire)

1 Like

Det rykker og napper i avkastningen min også grunnet Thin Film Electronics, men jeg føler meg trygg på å sitte i denne med en gjennomsnitts kurs 3.67

merkelig denne Thin aksjen, men heldig for meg at den turer litt nedover.
Potensialet er nok stort, men hva kan sies om tidshorisont for når Thin har ett godt utviklet salgbare produkt ?
Cashburn ?

Køb i dag er dagens råd fra mig, kommer til og gå i morgen :wink:

2 Likes

Thin Film har ingen nevneverdig inntjening på sine ‘Internet Of Things’ produkter enda. Dette gjør at kursen svaier mellom 3-4 tallet. Daytrading og kjøp av aksjer for store aktører er den største aktiviteten nå. Den dagen Thin Film begynner å melde tall rundt inntjening av salg, da… :smile:

Mitt råd er det samme som Blochster, men også å ha is i magen! Stay Long.

1 Like

Øker du her etter samme gamle strategi @anon91440261?

Har litt småtterier, men har ikke kjøpt inn igjen etter sist utgang. Venter litt til, men følger med. Du da?

Kjøpte en utrolig liten bit på 3.18. Dobler dersom den faller videre. Min største feil forrige gang var at jeg tok for mye ved første handel, helt blindt, i håp om at jeg traff bunn. Nå skal jeg være mer forsiktig, og heller øke etter hvert.

1 Like

velkommen tilbage

1 Like

Fylte på bittelitt til på 3.41. Tror ikke det utgjør så veldig mye på gjennomsnittskursen min som er 3.62, men går nok muligens inn med mer om det skulle fortsette å falle.

1 Like

Hvorfor skal THIN opp nå, teknisk variasjon som er mellom 3 og 4, dvs på veg mot 4?

1 Like

Hva blir bunnen denne gang før det snur igjen? :smiley:

2 Likes

3 kr satser jeg på :wink:

(ellers er jeg ude med lille tab)

Der forgår et eller andet i Thin i dag, jeg tror på at der ligger en melding om en rettet emi i morgen på dagskursen fra i dag (3kr)

Er stadigvæk inde

1 Like

Hva får deg til å tro det?

De har brug for penge inden længe, det ved vi, derfor tror jeg den bliver holdt nede (og kørt ned fra 4kr af Neonet)

Men det er bare et gæt :wink:

Jeg sitter å ruger litt på kjøps knappen for å gå inn med mer…

Jeg har økt litt i Thin. I og med at denne aksjen har en historie av å være såpass volatil har jeg troa på en liten korreksjon opp etter hvert, og den skal jeg bli med på.

Kommer til å øke med heftigere volum om den fortsetter å falle.

Får endelig se om jeg er inne på noe med grafen over :smiley:

Merk at jeg handler med småpenger nå ettersom jeg er redd for markedstrenden om dagen.

2 Likes

Ser dårlig ut.