Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) 🏷

For en herlig dag! Ville poste her i hele dag, men det var vel like godt for meg at jeg ikke fikk gjort det, for det hadde bare vært skryt over hvor heldig jeg er. Snakk om å være født med flaks når en tripler (snitter ned) mot alle råd og kjøper på desidert bunn i en setting der nedgangen tilsynelatende ikke ville ha en ende. Fy fader! Og ja, det er FLAKS (igjen). 100% flaks + et kaldt hode.

5 Likes

Thin er aktiv på Twitter, her ble postet for kort tid siden :

https://twitter.com/thinfilmmemory/status/644573597265195008

1 Like

Det er denne han sikter til:

http://www.theferrarigroup.com/supply-chain-matters/2015/09/15/xerox-launches-new-application-of-potentially-more-cost-affordable-smart-labeling-technology/

Bob Ferrari:

http://www.theferrarigroup.com/supply-chain-matters/about/

My background relates to the practice of global supply chain management and includes multiple years of practical leadership experience in all aspects of supply chain business processes and supporting information technology. I classify myself as an independent supply chain industry analyst having had research director roles at top-tier industry analyst firms AMR Research (now Gartner) and IDC.
My perspectives and insights are derived from multiple years of supply chain planning, operations, customer service and program implementation leadership roles within industry and with enterprise software firms. My complete biography can be viewed at this web link. http://www.theferrarigroup.com/aboutbobferrari.html

Gevinstsikret bittelitt nå på 3.66, men jeg er fortsatt med med 85% av maks.

1 Like

Jeg må si, Thin Film ser jo meeget interessant ut teknisk. Er det lov å spør @Irathi om du er villig til å lage en teknisk analyse av Thin Film nå?

2 Likes

Det er kjempekjekt å eie en aksje som ThinFilm. Når den går ned blir du sterkere i trua. Når den går opp blir du sterkere i trua. Finnes det en bedre aksje der ute?

Hehe… Foretrekker at aksjer går opp :smiley:

1 Like

Se på grafen da. Trenger ikke kunne særlig mye om TA før denne ser fristende ut. Se også hjemmesiden og de siste storkjøpene som er gjort i aksjen på kurser over dagens nivå. Les også gjerne regnskapet. Brenner litt penger, men uten gjeld og en stor pengesekk.

1 Like

Siden jeg kjøpte 10k på 4.25 og kjøpte 30k til på 2.40 så er jeg ‘all good’. Alt under 4.50 er en ‘No brainer’ på ThinFilm.

2 Likes

solgte her eg, tror eg angrer når eg nå ser litt på den, og at den sluttet på 4, spennende å se om den etablerer seg over 4, den skal jo sikkert det.
Rimelig bratt kurve oppover nå, går den rett mot 5,20 mon tro?

1 Like

Retningen er helt klart OPP :slight_smile:

Faktisk rett opp og :slight_smile: får se ann utvikling i morgen, mulig eg krasjer innigjen en slant

29.09.2015 – Vi har i dag hos Aksjeanalyser.com sett nærmere igjen på Thin Film Electronics (Ticker: THIN).

Vi hadde hos Aksjeanalyser.com en positiv analyse av Thin Film-aksjen den 11. September 2015, og hvor vi hadde et kursmål for aksjen ved 4,00 kroner på 3-6 måneders sikt. Du kan lese vår analyse av Thin Film-aksjen fra den 11. September 2015 her: «Aksje stiger kraftig – kan firedoble seg«.

Den gang den 11. September 2015 var aksjen i 3,11 kroner, og nå mindre enn tre uker senere så er aksjen i dag tirsdag formiddag 29. September 2015 i 4,00 kroner, og har således steget med nesten 30 prosent.

Slik vi skrev om hos Aksjeanalyser.com i vår forrige analyse av Thin Film Electronics (THIN) så ser vi et betydelig potensiale for aksjen på litt lengre sikt innenfor den langsiktige stigende trenden aksjen beveger seg innenfor (jf. diagram nederst i saken her).

I henhold til denne langsiktige stigende trenden så indikeres et potensiale for Thin Film-aksjen helt opp mot 14,00 kroner på 2-3 års sikt.

Den langsiktige stigende trenden som Thin Film-aksjen beveger seg innenfor indikerer altså at aksjen fra dagens kursnivå rundt 4,00 kroner, kan ha et potensiale til å stige med rundt 250 prosent på 2-3 års sikt.

IG-opplev-riktig-tradingVi skrev om i vår analyse av Thin Film-aksjen den 11. September 2015 at det gjerne kan virke voldsomt at aksjen skal kunne stige helt opp til 14,00 kroner på 2-3 års sikt, men Thin Film-aksjen er en volatil aksjen som svinger kraftig.

Aksjen steg fra bunnen i April 2009 da aksjen lavest var rundt 30 øre, helt opp til en topp rundt 8,00 kroner i Februar 2015. Thin Film-aksjen løftet seg altså da i denne perioden med hele 2.566 prosent.

Nå mener altså vi hos Aksjeanalyser.com at Thin Film-aksjen kan ha potensiale til å stige med rudnt 250 prosent fra dagens nivå ved 4,00 kroner, og på 2-3 års sikt.

Vi gjentar i dag hos Aksjeanalyser.com vår tidligere positive analyse av Thin Film-aksjen, og opprettholder vårt langsiktige (2-3 års sikt) kursmål for aksjen ved 14,00 kroner. På litt kortere sikt (3-6 måneder) så hever vi vårt kursmål for Thin Film-aksjen til 6,00 kroner. Vi ser altså muligheter for en 50 prosent økning i aksjekursen for Thin Film på 3-6 måneders sikt.

2 Likes

Thin blir årets rakett :slight_smile:

1 Like

Men hvilken rakett går høyest ? :wink:

1 Like

Det skjønner du vel når du tenker deg om litt. :joy:

1 Like

Der la thin seg oversiden av 4, å eg sitter bare å ser på…

1 Like

Thin Film melder idag om at de nå har fått ISO sertifiseringen 9001. Dette vil si at de gjør seg klare for store ordre med denne industristandarden. Da er det bare for oss å lene oss tilbake og nyte når bestillingene ruller inn :smile:

Kilde: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=386573

3 Likes

Og kursen åpnet ned. Hva er greia?