Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) đŸ·

Er det noen som vet noe de ikke burde her i dag? Opp 40% helt plutselig.

Oppgangen er som fĂžlge av Ăžkt oppmerksomhet om Thinfilms nye strategiske veivalg , SSLB batterier. De har klar en sample og en forventer flere meldinger i januar 2021 om samarbeid med flere partnere for tilpasning til kundenes produkter.

Kan noen forklare om dagens helt vanvittig manipulerte kursutvikling for THIN er normalen
?

Absolutt hele dagen har 12500 roboten Þdelagt videre oppgang, konstant lagt nye ordre Þverst bÄde pÄ salg og kjÞp siden, og styrt hele kursen. De 12500 blir til stadighet ogsÄ lagt inn for salg under gjeldende kurs
!!!
Helt utrolig sykt Ä se pÄ, har fulgt med fra morgenen, og dette blir bare for drÞyt, finnes jo ingen mening med Ä kjÞpe aksjer nÄr det er sÄ inni helv
 styrt og forutbestemt

Mvh

Thin Film Electronics ASA - Mandatory Notice of Trades - Warrant Exercise

Tror aksjonÊrer er fornÞyd med Ärets julekule. THIN nÄ i over 60 Þre og meldinger om samples og samarbeid bÞr komme i lÞpet av et par uker. :+1:t2:

1 Like

Noen som har full, enkel oversikt over alle warrant i Thin Film og vil dele det?

Ute av kontroll A,B,C.

Thin Film Electronics ASA - Registration of Share Capital Increase

Thin Film Electronics ASA - Warrant Exercise

Thin Film Electronics ASA - Disclosure of Large Shareholdings

Thin Film Electronics ASA - Grant of Incentive Subscription Rights

Thin Film Electronics ASA - Mandatory Notice of Trades - Grant of Incentive Subscription Rights

Thinfilm Announces Solid-State Battery Commercialization Progress

1 Like

Thin Film Electronics ASA - Registration of Share Capital Increase

Noen som vet hvorfor aksjen steg sÄ mye i dag?

Hadde ca 13000 aksjer i th for mange Är siden. Verdi ca 70.000 kr.
Thin skulle til himmels. Ferd investerteca 250 mill nok,hvis jeg ikke tar feil. Og nÄr ferd med sine investeringseksperter kunne gÄ inn, sÄ gjorde jeg det samme. Fulgte en bjellesau. Men sÄ raknet alt. Mine aksjer endte pÄ 300 , 400 stk til kurs ingenting. SÄ jeg tok hele tapet i 2020 for avskrivning pÄ skatten.
NÄ er aksjen slik at den inviterer til trading, men hvis du skal trade sÄ mÄ du ha et betydelig volum., minner om NAS. Thin har ennÄ desverre ikke klart Ä komersialisere sine produkter, og der er vi. Ingen positive Þkonomiske resultater, etter mer enn ti Är. Vi ble lovet at de lÄ i forkant av det de kalte» internet of things». Intet har skjedd siden. Vel, skal ikke skrive mer her, den enkelte kan vel tenke selv.

1 Like

Det er ingen grunn til euforia her, med mindre du trader

Fordi folk kaster penger etter sþppel, noe dette selskapet virkelig er

Virker som noen av dere lever i fortiden hva gjelder Thin, fĂžlge med de neste dagene

2 Likes

Mulig det, men de har aldri klart Ä levere noe som helst. Kun melket aksjonÊrene hvert eneste Är :slight_smile:

1 Like