Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) đŸ·

Takk for at du deler din erfaring, Jeg kjĂžpte da fondet First Generator gikk inn i aksjen. Det har vĂŠrt enlendig investering.

1 Like

Det som virkelig irriterte meg mest, var at mine 13.000 aksjer over tid ble redusert til 300/400 stk. Da var det bare goodbye. Og med et sÄpass lavt aksjevolum, sÄ var det bare Ä selge meg ut, og ta tap.
Om aksjen i dag gÄr fra 30 Þre til 70 Þre, sÄ er dette bare kjekt for de som trader. Sammenlikner dette selskapet med NAS. Risikosport. Man kan vel ikke sitte long her med den historie thin har. Tjener ikke penger, og nÄ vil vel markedet heller ikke godta flere emisjoner.
Vel jeg har tatt mitt tap og fÄr skattereduksjon, og har lagt Thin bak meg, selv om jeg en gang trodde pÄ selskapet som sa at de skulle til himmelen med internet of things.

Hei Petersen
Hvis du leser hva vi skriver, sÄ fremstÄr det helt Äpenbart hvilke efaringer vi har hatt i det du beskriver som fortiden.
Mvh
boella

SkjÞnner det og det er mange som har vonde opplevelser med Thin. De har levert lite og levd av emisjoner. De burde nÄ bytte navn for det er ett helt annet selskap. Litt pÄ samme mÄte som REC

Har ledelsen blitt bytta ut?

AksjeSladder prater litt om Thin fra 1:09:00
https://soundcloud.com/user-368296438/skipper-skutelos-og-rechyl

Thin Film Electronics ASA - February 2021 Corporate Presentation and Nordnet Video Briefing

2 Likes

Pass opp for Ă„ sitte i aksjen etter denne datoen:
24.2.2021 Kvartalsrapport (4. kvartal)

De har historie for Ă„ gĂ„ “rĂždt” pĂ„ kvartalstall, da de aldri tjener penger

Har ikke sjekket status siste tiden, men antar de er i samme bÄt som for 1-2 Är siden

Litt underlig at du kommer inn pÄ trÄden her og gir andre aksjerÄd, kun basert pÄ antagelser og uten selv Ä vÊre oppdatert pÄ selskapet?

Alle kjenner historien til Thin, nÄ er det til informasjon nye ting pÄ gang.

1 Like

Jeg synes det er verdifullt med kritiske kommentarer ogsÄ. Det blir sÄ mye go og nesten aldri no. SÄ vern om kritiske rÞster!

Alle mÄ gjÞre sine egne undersÞkelse, men selskap som ikke tjener penger blÞr ofte etter tallslipp.
Det har skjedd her et par ganger, jeg ble med ned 1 gang.

Hvis de har begynt Ä tjene penger, sÄ forsvarer det nok kursen.

Jeg har prÞvd Ä gÄ inn og ut litt her pÄ samme dag, pga svingningene.

SÄ lenge man ikke har noe produksjon enda, sÄ er det klart det blir rÞde tall. Dette er vel et bet pÄ fremtidig produktifisering?

InneforstÄtt med risk, men tok et lite bet her nÄ. Virker som man er relativt nÊrme et produkt nÄ. Skulle det bli en suksess, bÞr denne dobles et par ganger (tipper jeg :laughing:)

Fra i dag:

Thinfilm and Energous Announce Partnership to Enable Ultrathin, Reliable, Wirelessly Rechargeable Devices

3 Likes

Thin Film Electronics ASA: Contemplated Private Placement

Thin Film Electronics ASA: Private placement successfully completed

Er det rimelig Ä anta at det kommer en form for rep-emisjon til aksjonÊrene nÄ snart?

1 Like

Tviler. Er ikkje store emi dette. Litt under 7%.

0,82 er bra for Thin. Ned ca 10%.

Men vĂŠre er det vel med signal fra Thin. CEO som for noen dager siden sa dei hadde nok penger i warrants

Hvordan er egentlig Thin nÄ? Sett de planlegger Þkt produksjonskapasitet, men kommer de faktisk til Ä selge noe
? Eneste jeg har av erfaring med Thin er at andre har advart mot kjÞp.

1 Like

er vel et veldig annerledes selskap idag enn det var fÞr ceo som er nÄ kom inn. Ser ut som han har ryddet godt i rekkene og i selskapet forÞvrig og fokus pÄ Þkonomien og planene fremover. Greit Ä fÄ unna emi nÄ sÄ det ikke henger over selskapet, penger ut 2021 nÄ + samarbeid for noen dager siden med energous.