Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) đŸ·

Thin Film Electronics ASA - Disclosure of Large Shareholdings

Thin Film Electronics ASA - Nomination Committee’s Proposal to the Annual General Meeting

Thin Film Electronics ASA - Video Presentation at Annual General Meeting

Thin Film Electronics ASA - Voting Disclosure

Thin Film Electronics ASA - Annual General Meeting Held

Thinfilm to Become Ensurge Micropower ASA

Ensurge Micropower ASA - New Company Name Registered

1 Like

Det napper!

1 Like

Ingen som er interessert i denne lenger? Prisen ligger under nylig emisjon, og det er gjort avtaler og fabrikker bygget. Thinfilm Announces Solid-State Battery Commercialization Progress

Har de produsert batterier? Det er noksÄ ambisiÞst det de prÞver pÄ sÄ jeg antar at folk avventer til de ser at de produserer noe som fungerer.

1 Like

Slik jeg har forstÄtt det leveres det batterier til utprÞving av kunden som omtales i bÞrsmeldingen. Teslas fabrikk i Silicon Valley er overtatt som produksjonslokale. Mulig jeg har misforstÄtt eller at mange har brent seg pÄ selskapet opp igjennom Ärene, men for min del vil jeg fÞlge med fremover:

02.02.2022 08:00:00: Customer Agreement with a Fortune 500 Industrial Company

Oslo, 2 February 2022

Ensurge Micropower ASA (OSE: ENSU, OTCQB: ENMPY) today announced the signing of a customer agreement with a Fortune 500 industrial company active in manufacturing capital equipment. Under the terms of the agreement, Ensurge will deliver Ensurge solid-state microbatteries optimized for the customers specific application. Ensurge expects the initial payment under the agreement in the near future.

“This agreement earmarks Ensurges entry into the IoT and industrial applications,” said Ensurge CEO Kevin Barber. “The customer will validate and benefit from several unique attributes only available with the Ensurge microbattery such as wider temperature range, long shelf life, faster charging, and high current draw besides higher density, charge cycles and safety.”

IoT and industrial applications represent a significant opportunity for Ensurge with the proliferation of connected sensors and a strong movement towards rechargeable batteries in combination with energy harvesting. Besides IoT and industrial companies, Ensurge is actively partnering with energy harvesting companies to enable unique solutions that are more practical and environment-friendly and support the vision of a trillion connected devices.

Ensurge customer engagement continues to expand beyond hearing aids and wearables to include industrial IoT, medical devices and earbuds. Ensurge sees strong customer interest enabling new applications that are possible only with a combination of solid-state microbattery technology and form factor flexibility offered by Ensurge. These new applications have the potential to drive the total market opportunity well beyond existing markets.

Nja. Jeg har aldri brent meg her, men har fÄtt med meg at de aldr har fÄtt til noe som helst.

1 Like

Sjekket. De har produsert samples fra lab men ikke fra det som skal bli fabrikken ennÄ. NÄ i 2022 er det snakk om at de skal starte Ä prÞveprodusere fra rull til rull. Det er kanskje best risk/reward Ä gÄ inn etter at de har bevist at den innovative produksjonsprosessen fungerer og lager produkter som yter som lovet.

1 Like

Tankerekken over holder vann til nÄ. Ikke meldt om en eneste sample gjennom alle tester og sendt til kunder ennÄ. Dette er vanskelige greier.

Borde det inte pratas lite mer om det hÀr bolaget, eller har den feta damen sjungit en gÄng för mycket?

Thin film, selskapet som har samlebÄnd produksjon til absolutt alt
 Men klarer aldri Ä levere noe som helst eller
 Emisjoner er de gode pÄ.

3 Likes

God grunn til Ä vente pÄ faktiske produksjons-prototyper fra samlebÄndet her. Ingen vits i Ä la tvilen komme gamle thinfilm tilgode for min del.

1 Like

TÀnker att det ÀndÄ mÄste vara positivt med de nya aktieÀgarna. En ukrainsk miljardÀr bland annat som nu Àger nÄgon procent av företaget. Det Àr sÄklart bara kaffepengar för honom sÄ svÄrt att sia om motiven bakom investeringen.

Sen har de en betald rÄdgivare som twittrar om ensurge ganska ofta. Hon verkar ha lite cred bland solid state-nördarna. Vet inte om jag tror att hon skulle nÀmna ensurge pÄ sin twitter sÄ ofta som hon gör om de inte gjorts framsteg. Vet heller inte hur mycket hon fÄr betalt av ensurge, sÄ svÄrt att sÀga nÄgonting om det.

Ni har sÀkert rÀtt. Det sundaste vore att vÀnta pÄ nÄgonting konkret.

/ Osund

1 Like

Dette selskapet er inne i en spennende fase akkurat nÄ med flere strategiske partnere som tester flaggskip produktet til Ensurge. Dagens kurs kortsiktig er en refleksjon av de positive og hyppige bÞrsmeldingene som er lansert.

FĂžler $ENSU fortjener Ăžkt oppmerksomhet her inn dadette er virkelig et selskap som er i vinden.

Begynnelsen pÄ noe stort?

2 Likes

SAN JOSE, California, October 27, 2022 – Ensurge Micropower (OSE: ENSU, and OTCIQ: ENMPY), today announced that it has solved key challenges related to manufacturing packaged rechargeable batteries using its solid-state lithium technology, and customer sampling has now begun. Ensurge shipped the first packaged battery samples today for delivery to a leading manufacturer in the hearables market.
Ensurge’s packaged microbattery samples enable prospective partners and customers to evaluate the principal elements of its innovative 1-100 milliampere-hour (mAh) solid-state lithium technology, including the performance of energy-producing cells and the ultra-compact stacking and packaging technology used to create production batteries. Samples in the first shipment phase are being offered to companies that have signed contracts with Ensurge and want the batteries for testing, evaluation and adoption. In a subsequent phase, the samples will be offered to more than a dozen customers that have shown strong interest in the Ensurge microbattery’s performance but have not yet signed agreements.

2 Likes