Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

ENSURGE MICROPOWER ASA (ENSU) đŸ·

Det er ikke sÄnn flagg/vimpler pleier Ä fungere. Flags har oppgang pÄ 46% av stangen, mens det for Pennants er pÄ 35% av stangen. Unntaket er Half staff Pennants hvor oppgangen er 100% av stangen. :slight_smile:

Half-staff er relativt vanlig, men da for de kortere vimplene. Typisk vil det vÊre hvis det har skjedd noe virkelig fundamentalt. De stopper bare halvveis for Ä ta en liten pustepause pÄ vei opp :stuck_out_tongue:

Ser ut som et fint flagg forresten, fallende volum ser riktig ut. Et videre brudd opp antar jeg vil ha vesentlig volum.

Slik jeg forstÄr det tegner du stangen fra pullback rundt 0.15?
Mao, den fĂžrste oppgangen fra 0.10 til 0.20 - pullback til 0.15, ny stang fra 0.15 til 0.38?

AltsÄ sÄnn:

Synes ikke den er sÄ fin rent symmetrisk - hvor lenge mÄ den konsolidere fÞr det ikke lenger kan regnes som et rektangel? (Kan fortsette i denne rangen i evig tid egentlig :sweat_smile: )

Jeg sÄ litt kjapt, det burde vÊrt 0,38-0,1 = 28 Þre stang. Brudd opp nÄ burde gi 15-20 Þre? SÄ 45-50?

Jo lengre tid det gÄr, jo mer mÄ man tenke pÄ formasjonen som en trend, i stedet for som en formasjon. Ca 3 uker er maks lengde pÄ flagg/vimpler. Er vel ca der nÄ. :stuck_out_tongue:

1 Like

Hadde heller tegnet det flagget med en bo i dag.
Istedenfor 2 touch pÄ linja fÞr i dag har du vel rundt 9 lenger ned? :man_shrugging:

Kan fint bryte opp nÄ, fin kjÞperside. Jeg tok en pott her.
Det er gaps bÄde rundt 1.11 og 2.49. Russiske prosenter :crossed_fingers:

image

@tooeasy891 - ja, mulig det ogsÄ, mister en del toucher pÄ nedsiden da hvis jeg justerer trendlinjen.
GjÞr du? Legger ogsÄ merke til hvordan 20 dagers glidende snitt stÞtter opp om kursen pr. nÄ.

Jeg hadde tegnet den slik og tatt pos i dag tror jeg ja :slight_smile: (har ingen fasit tho) :sweat_smile:

1 Like

Etter Ă„ ha sett litt nĂŠrmere er jeg enig med deg @tooeasy891 - den ser bedre ut slik,
og da har vi et brudd, men dagens candle er ikke veldig overbevisende - greit volum, men nÄdde aldri dagens high etter Ä ha satt den. Tok veldig fint i mot pÄ 20 dagers glidende snitt (blÄ strek).

Jeg ser an hva jeg gjĂžr i morgen,
alarmer er satt.

image

:eyes:

Ingen som er med pÄ batteribÞlgen her ? :slight_smile:
Tut tut
 :steam_locomotive:

Jeg lÊste en af deres nyeste Company presentations. Behovet for capex sÄ mye hÞjt ud. Der skal sÊlges mange Micro batterier. Har ikke set nogen der har fremlagt et fornuftigt estimat

Ensurge blir snart kjĂžpt opp

Er dette samme formfaktor?

Noen som kan huske en lenger handelstans?(som ikke var over en helg) Skal de vente til konkursboet er ferdigbehandlet fĂžr de melder :grinning_face_with_smiling_eyes:

Helt utrolig, Ă„penbart at det lakk noe fryktelig negativt ut. SĂ„ de mĂ„tte bare stanse handelen. Og siden det enda ikke har kommet ut noe sĂ„ mĂ„ det vĂŠre noe som ikke var helt avklart. Bruke 2 dager pĂ„ Ă„ skrive en bĂžrsmelding, mĂ„ jo vĂŠre noe drĂžye greierđŸ€Ł

1 Like

Skal ikke svartmale for mye, kan hende vi bÞrsmelding svar pÄ james joice Ulysses :+1:

Ensurge Micropower ASA (“Ensurge” or the “Company”) has engaged Arctic Securities AS and Skandinaviska Enskilda Banken AB (publ) (the “Managers”) to advise on and effect a contemplated equity financing. The Managers commenced wall crossing of potential investors on Tuesday 17 September 2024. Shortly following the time of commencement of the wall crossing, substantial volumes of shares in the Company were sold in the market, in more than one transaction, which sales continued through the trading day on Oslo Bþrs on 17 September 2024 and into the trading day on 18 September 2024. This caused an overall decrease in the share price by about 30%. The Company suspected that there might have been unequal information in the market and, as a result, proceeded to contact Oslo Bþrs Market Surveillance in the morning on 18 September 2024 and suggested that trading in the Company’s shares was suspended pending an announcement by the Company. Trading suspension was put in place by Oslo Bþrs at 09:46 am CET on 18 September 2024.

There are no events or circumstances in the Company, other than the contemplated equity transaction, that is not public and which, if made public, would be likely to have a significant effect upon the pricing of the Company’s shares.

Following the wall crossing and the indications received, the Company contemplates conducting a private placement of between 50 and 75 million new ordinary shares in the Company (the “Offer Shares” and the “Private Placement”).

The subscription price per Offer Share (the “Offer Price”) will be NOK 1.0.

During the wall-crossing phase the Managers have received strong interest from new high quality and existing shareholders, including DNB Asset Management which has committed to subscribe for and will be allocated New Shares in the Private Placement for a total amount of NOK 5,000,000.

The net proceeds from the private placement will be used to fund the Company’s operations covering a 25% increase in operations personnel so far and a ramp up in capital expenditures in half of 2024 to change a production line in order to produce larger production volumes. Over the next 3-9 months Ensurge Micropower expects funding from incubation services, joint development agreements, battery sales and license agreements to complement this equity funding.

The bookbuilding period for the Private Placement will commence on 19 September 2024 at 16:30 CET and is expected to close on 20 September 2024 at 08:00 CET (the “Bookbuilding Period”). The Company, in consultation with the Managers, reserves the right to at any time and in its sole discretion resolve to close or extend the Bookbuilding Period or to cancel the Private Placement in its entirety without further notice. If the Bookbuilding Period is shortened or extended, any other dates referred to herein may be amended accordingly.

Da ble det emisjon med en premium pĂ„ 15% siden siste handelđŸ€Ł

1 Like

Enda en ny kriseemisjon i dette selskapet. Kursen kommer nok ikke tilbake over kr 1.

Sier litt om interessen rundt selskapet, nÄr disse spesialfondene gÄr inn 15% over sluttkurs. Selskapet er fryktelig nÊrme produksjonsklart batteri. Denne kursen klarer du ikke Ä stoppe med det fÞrste, nÄr meldingen kommer.

1 Like

Ser SINMAX dumpet aksjer mandag. Tigerstaden begynte ogsÄ smÄtt med noen aksjer 
 :upside_down_face: