Hva var det så skjedde her, er det noe eg ikke har fanget opp ?
thin må da være dagens store overaskelse, i negativ forstand…
Hva er dette her?
Regner med dette er en slags warrant som noen har kjøpt seg rettigheter til en gang i fortiden. Rettigheter på kjøp av aksjen til en forehåndsbestemt pris på et bestemt tidspunkt.
Nei har vært på fjellhytter i hele dag. Så har ikke kjøpt noen aksjer i dag.
kjøpte en liten pott her idag, men eg er i minus på den.
Redd den skal lenger ned
Volatil aksje, en av grunnene til at jeg ble lurt fra aksjene alt for billig. Pas herjer villt
hei dere som sitter i Thin, hva skjer med kursen? vurderte inngang på 3,60ish men er glad jeg lot være.
Mange aksjer som er lånt ut til shorting kan det se ut som (?). Håper på melding snart så de får kjøpe tilbake disse aksjene til en anstendig sum.
Neeeeeeei, eg skulle jo hamstre under kr 3, nå går den fra meg…
Å dæven Short squeeze
Det var en veldig kjekk dag. Oppdaget det for to timer siden pga flere budrunder, men fulgte med nå etterpå og det var helt rått å se på
Har bare mine 50% av maks her, men det hjelper nå godt på det og Og egentlig er det et beløp jeg er fornøyd med. Kjøpte bare mer på 2,40 fordi jeg syns det var så billig da.
Thinfilm and Ypsomed Partner to Make Medical Devices ‘Smart’!
Source: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=387941
“Pioneering cooperation with Thinfilm. The next important step in this rapidly developing field has already been made. Ypsomed has recently established a cooperation with the Norwegian company Thinfilm. Thinfilm is a market leader in the area of “printed electronics”, electronic circuits that can be produced extremely cost effectively using standard printing techniques. Ypsomed and Thinfilm are working together on the plans for the realisation of “YpsoMate® Smart” as a further platform product of Ypsomed. YpsoMate® Smart is beeing developed from the successful autoinjector YpsoMate®, thanks to the addition of an extra, cost-effective “smart label”, which can wirelessly transfer data based on its status to smartphones using NFC (Near Field Communication). This enables pharmaceutical partners to realise numerous exciting applications. For example, by scanning with the smartphone, it is possible to call up corresponding multimedia operating
instructions before using the autoinjector. And once the medicine has been administered the patient can send the conclusive confirmation that the injection has been successfully administered. But it is not just for autoinjectors but also for the UnoPen™ injection pen that Ypsomed has developed concepts of how these can be turned into “smart devices” through innovative, cost-effective technological solutions. The challenge here is that the UnoPen™ – in line with current market trends – is a disposable device that is thrown away after the period of use of a few days or weeks. The current concept envisages a reusable addition to the pen to begin with, however with the final result being such a radical cost optimisation that the smart components can be incorporated individually into each UnoPen™.”
Jeg slettet salgsordren min på 4.25 før jeg gikkpå jobb i dag. Den siste posten selger jeg rett og slett ikke uten 100% avkastning nå. Har en følelse av at hyppigheten på avtaler vil øke fremover nå. Slik som lovet.
Neo - er det noen som shorter?
Ser ut som en ny short er satt. Det håper jeg egentlig. Destod større blir oppgangen opp fra bunnen
Enda en ny melding vedrørende ny avtale med Ypsomed:
OSLO, Norway, November 3, 2015 - Thin Film Electronics ASA (“Thinfilm”) (OSE:
THIN.OL; OTCQX: TFECY), a global leader in printed electronics and smart
systems, today announced a partnership with the Ypsomed Group (“Ypsomed”) (SIX:
YPSN), a leading developer and manufacturer of injection systems for self-
medication. Through the partnership, the companies will collaborate to
incorporate Thinfilm’s NFC OpenSense™ technology in the YpsoMate(®)
autoinjector as a means of improving patient self-care compliance.
Kilde: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=388441
Kursen vil nok ikke øke nevneverdig så lenge Neonet (Euroclear) tydeligvis skal ut med alt de har. Men de selger ikke under kr. 4 foreløpig.
I kvartalrapporten skriver de at de har ansatt 28 personer i løpet av 1 år. Primært på grunn av at fokus er endret fra utvikling til produksjon.
“…the number of full-time employees increased from 77 end of H1 2014 to 105 end of H1 2015. This increase is a result of a strengthening of the organisation globally, but primarily in theUS, as the focus is shifted from development to production.”
Merkelig tidspunkt å selge på, eller hva er det Euroclear driver med?
Ikke så mye nytt i rapporten egentlig - men fokus utvides i forhold til produksjon. Her er webcast for de som er interessert. Begynner klokken 10.